//
کدخبر: ۳۰۰۷۳۹ //
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد :

ساخت ۴۷۰ هزار واحد مسکن ملی در کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی از ساخت 470 هزار واحد مسکن ملی در کشور خبر داد و گفت: زمین و منابع این طرح آماده ، و ساخت قسمتی از این واحدها نیز آغاز شده است.

 ساخت 470 هزار واحد مسکن ملی در کشور

نعمت الله ترکی، معاون وزیر راه و شهرسازی امروز(ششم اسفند) در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه 1064 واحدی تعاونی کارکنان شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: یکی از محورهای کار وزارت راه و شهرسازی در زمینه حمل و نقل جاده ای، ، هوایی، ریلی و دریایی است که  پدر این زمینه اقدامات خوبی در کشور انجام گرفته است.

به گزارش فرتاک نیوز، معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در دهه فجر امسال 105 پروژه در حوزه بزرگراه و آزاد راه در  کشور افتتاح شد که نشان از خدمات انجام شده در دولت تدبیر و امید دارد.

ترکی بیان داشت : در حوزه حمل و نقل دریایی هم اتفاقات خوبی رقم خورده و علیرغم تحریم های انجام گرفته در بحث صادرات و واردات و گمرکات هیچگونه خللی در کشور ایجاد نشد.

این مقام مسئول با اشاره به نیاز حوزه حمل و نقل هوایی به تجهیزات نیز گفت: تحریم ها نتوانست باعث عدم خدمت رسانی در این حوزه شود و با همت جوانان این مرز و بوم هیچگونه مشکلی در خدمات رسانی به مسافرین در  فرودگاه ها وسفرهای هوایی به وجود نیامد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از برنامه ریزی ساخت 470 هزار واحد مسکن ملی در کشور خبر داد و افزود : زمین و منابع این طرح آماده شده و نیازمندان واقعی نیز شناسایی و راستی آزمایی شده اند و ساخت قسمتی از این واحدها نیز آغاز شده است.

ترکی همچنین گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون دو میلیون و 105 هزار واحد مسکن مهر در کشور ساخته شده ودر این زمینه 900 هزار واحد مسکونی تکمیل و به صاحبان آنها تحویل داده شده است و در واقع حدود 99 درصد کار انجام گرفته و یک درصد باقیمانده نیز تا پایان سال آینده انجام خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۷۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان