//
کدخبر: ۱۳۶۹۷۸ //

بیش از ۳۰ درصد برنامه توسعه ششم در تهران محقق شده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: بیش از 30 درصد برنامه های سند توسعه ششم برای این استان محقق شده است و اجرای آن بر اساس زمان بندی پیش می رود.

بیش از 30 درصد برنامه توسعه ششم در تهران محقق شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

نعمت الله ترکی در حاشیه همایش تبیین سند توسعه استان تهران گفت و گو با خبرنگاران افزود: برنامه ششم توسعه به شکل پروژه محور و عملیاتی است و پیش بینی می شود تا پایان آن، بتوان تمام محورها را محقق کرد.

وی یادآورشد: اجرای این سند در استان تهران از سال 96 بلافاصله پس از ابلاغ آغاز شد و استاندار برای تدوین برش شهرستانی اقدام به برگزاری جلسات شورای برنامه ریزی در شهرستان ها کرد.

ترکی اظهارداشت: هم اکنون پروژه های آغاز شده در زمینه بهداشت و درمان در قالب خانه های سلامت بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: هم اکنون 95 درصد روستاهای این استان از گاز برخوردارند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه اقدامات بسیاری در زمینه توسعه فاضلاب و اصلاح راه های ارتباطی روستاها و نیز تامین آب در این مناطق انجام شده است.

ترکی با بیان اینکه برای برش استانی سند ششم توسعه تهران هم 16 چالش مهم استان شناسایی شد، ادامه داد: از این پس تمام برنامه ها با اولویت رفع این 16 چالش اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: منابع مالی اجرای سند توسعه تهران هم برای نخسین بار در کنار جلب مشارکت های مردمی، بخش خصوصی و بهره گیری از منابع دولتی، استفاده از پیشران های توسعه مناطق و شهرستان ها پیش بینی شده است.

در این همایش سند توسعه استان تهران براساس اسناد بالادستی و طرح آمایش سرزمین که طی دو سال گذشته به مرحله تدوین رسیده بررسی و تشریح شد

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۹۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان