//
کدخبر: ۳۰۰۶۰۳ //

کشف روغن احتکاری و گردو قاچاق در کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 2 محموله روغن خوراکی احتکار شده و گردو قاچاق در کرمانشاه به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

 کشف روغن احتکاری و گردو قاچاق در کرمانشاه

سرهنگ "جلیل سلطانی" اظهار داشت: در ماموریت نخست و پس از اطلاع ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی در خصوص احتکار مقدار زیادی روغن خوراکی احتکار شده رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار واقع در خیابان آل آقا محله 22 بهمن شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و همراهی نمایندگان سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی بازرسی های لازم به عمل آمد.

به گزارش فرتاک نیوز،سرهنگ سلطانی تصریح کرد: در این بازرسی 2 تن و 405 کیلوگرم انواع روغن خوراکی احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 800 میلیون ریال می رسید کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یادآور شد: در ماموریت دوم نیز ماموران این پلیس حین گشتزنی در محور کرمانشاه - ماهیدشت به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به مهار و توقیف آن شدند.

وی گفت: در بازرسی های انجام گرفته 490 کیلوگرم گردو قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 700 میلیون ریال می رسید کشف شد.

سرهنگ سلطانی در پایان از دستگیری یک نفر در خصوص محموله احتکاری و 2 نفر در رابطه با محموله قاچاق کشف شده خبر داد و گفت: این افراد برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۶۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان