//
کدخبر: ۳۰۰۰۴۶ //

‍ شرور مسلح در کرمانشاه زمین گیر شد/کشف یک قبضه اسلحه و ۱۲ تیغه سلاح سرد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری شرور مسلحی خبر داد که با اقدامات خود باعث ایجاد ناامنی و ابراز نارضایتی اهالی محل کار و زندگیش را فراهم آورده بود.

‍ شرور مسلح در کرمانشاه زمین گیر شد/کشف یک قبضه اسلحه و 12 تیغه سلاح سرد

سرهنگ "حسن حیدری" اظهار داشت: پس از دریافت چند مورد گزارش مردمی در خصوص قدرت نمایی و شرارت یکی از اراذل و اوباش با سلاح گرم، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد شرور شده و در تحقیقات خود دریافتند وی در خیابان دیزل آباد و در فروشگاه لوازم یدکی خودرو مشغول به کار بوده و در آن اقدام به نگهداری سلاح گرم می کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه  تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیس امنیت عمومی مشخص شد این فرد با ارائه لوازم یدکی بی کیفیت به مشتریان زمانی که با برگشت کالا مواجه می شده برای ترساندن آنها به وسیله اسلحه اقدام به تیراندازی هوایی می کرده است به گونه ای که آثار گلوله روی سقف مغازه اش مشهود بود.

سرهنگ حیدری افزود: با جمع بندی اطلاعات و به منظور پیشگیری از وقوع جرم هماهنگی های لازم با مرجع قضائی به عمل آمد و ماموران با مراجعه با محل کار این شرور علاوه بر دستگیری وی، یک قبضه سلاح کمری، 8 عدد فشنگ و 2 تیغه سلاح سرد کشف کردند.

وی گفت: ماموران در ادامه به درب منزل شرور 31 ساله نیز مراجعه و در جستجوهای خود که در حضور پدر این فرد انجام شد 10 تیغع خنجر و چاقو نیز کشف کردند.

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی شرور دستگیر شده به دستگاه قضائی، از برخورد قاطعانه پلیس با اراذل و اوباش و افرادی خبر داد که با اقدامات هنجارشکنانه خود قصد ایجاد ناامنی در جامعه دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۰۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان