//
کدخبر: ۲۹۹۷۸۸ //

حضور ماموستا قادری امام جمعه شهرستان پاوه در اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه

ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه، صبح امروز (27 بهمن) ضمن حضور در اداره کل اوقاف استان از خدمات صورت گرفته توسط اوقاف در استان خصوصاً در مناطق اهل سنت تقدیر کرد.

حضور ماموستا قادری امام جمعه شهرستان پاوه در اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه

 در این دیدار صمیمانه که در محل دفتر‌مدیرکل اوقاف استان انجام شد، امام جمعه شهرستان پاوه از خدمات یکسال اخیر اوقاف خصوصا در راستای کمک رسانی به مردم در ایام  کرونا قدردانی کرد و اظهار داشت: سنت حسنه وقف از احکام ارزشمند اسلام است که در آن خیرات و برکات بسیاری نهفته است.

وی افزود: طی یکسال اخیر یکی از دستگاه هایی که در امر خدمت رسانی به مردم نقش داشته، اوقاف بوده است که جا دارد از مدیریت حجت الاسلام و المسلمین صالحی در این خصوص قدردانی کنیم که علاوه بر این حامی طلاب و روحانیون منطقه اهل سنت نیز بوده اند.

به گزارش فرتاک نیوز،مدیرکل اوقاف استان نیز در ادامه امام جمعه پاوه را عامل وحدت و تقریب مذاهب اسلامی در منطقه دانست و اظهار داشت: بدون شک ترویج فرهنگ وقف بعنوان یکی از احکام متعالی اسلام در جامعه نیازمند اهتمام علماء و روحانیون است و انصافا جناب ماموستا قادری به عنوان یکی از یاوران وقف همواره حامی اوقاف در منطقه و حتی در استان بوده است که از ایشان قدردانی می کنیم.

WhatsApp Image 2021-02-15 at 16.30.41

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۷۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان