//
کدخبر: ۲۹۸۹۱۷ //
به مناسبت دهه مبارک فجر؛

ویژه‌برنامه «انقلاب و کودکان» کانون استان کرمانشاه برای کودکان و نوجوانان تحت پوشش اداره بهزیستی اجرا شد

ویژه‌برنامه «انقلاب و کودکان» به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و برای کودکان و نوجوانان تحت پوشش اداره بهزیستی روز یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ اجرا شد.

ویژه‌برنامه «انقلاب و کودکان» کانون استان کرمانشاه برای کودکان و نوجوانان تحت پوشش اداره بهزیستی اجرا شد

ویژه برنامه «انقلاب و کودکان» برای کودکان و نوجوانان تحت پوشش اداره بهزیستی توسط مربیان مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه اجرا شد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: ویژه‌برنامه «انقلاب و کودکان» در روز یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ و با هدف ایجاد انگیزه و نقش‌آفرینی این گروه سنی در مناسبت‌های ملی و ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی برگزار شد.

بر همین اساس، مدیرکل کانون استان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های مختلف اجتماعی ناشی از این بیماری گفت: بسیاری از ویژه‌برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بستر فضای مجازی و با شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» برگزار می‌شود.

فتاحی همچنین گفت: در ویژه‌برنامه «انقلاب و کودکان» فعالیت‌های مختلفی همچون: معرفی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، اجرای قصه‌گویی، اجرای برنامه کاردستی ساخت کلاه و پرچم، اجرای مسابقه، اجرای فعالیت بازی و سرگرمی، ... اجرا شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۹۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان