//
کدخبر: ۲۹۸۸۲۹ //

خدمات ۲۴ساعته الکترونیکی به متقاضیان در حوزه منابع طبیعی

معاونت برنامه ریزی منابع طبیعی استان کرمانشاه ازخدمات ۲۴ساعته الکترونیکی به متقاضیان در حوزه منابع طبیعی خبر داد.

خدمات ۲۴ساعته الکترونیکی به متقاضیان در حوزه منابع طبیعی

مهندس دارابی معاونت برنامه ریزی منابع طبیعی استان کرمانشاه اظهار داشت: در شرایط کنونی با هدف کاهش مراجعات مردمی و رفاه حال هم استانی های عزیز سامانه الکترونیکی ما به صورت ۷ در ۲۴ یعنی هفت روز هفته ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و پاسخگویی می باشد.

وی افزود: از دیگر اقدامات ما در حوزه انفورماتیک بهره برداری از سامانه تعاملات الکترونیکی دولت (احراز هویت الکترونیکی ) جهت جلوگیری  از شیوع ویروس کرونا و عدم دریافت مدارک هویتی بصورت فیزیکی از مراجعین است که از ابتدای سال تا کنون ۱۶۰۰ مورد مراجعه داشته است .

دارابی تصریح کرد:دو خدمت ما در ایام دهه فجر  راه اندازی وآغاز بهره برداری از سامانه جامع پاسخگویی به استعلامات‌ با هدف بررسی در خواست های تخصیص اراضی ملی ودولتی برای ایجاد وتوسعه طرح های مصوب کشاورزی وغیر کشاورزی وهمچنین راه اندازی وآغاز بهره برداری از سامانه مدیریت بهره برداری وحمل چوب آلات  بصورت کشوری با هدف جلوگیری از قاچاق چوب است.

به گزارش فرتاک نیوز، این مقام مسئول در خاتمه گفت: تمامی خدمات ما در بخش های فنی تخصصی و اداری با محوریت ارائه خدمت به مردم وحفظ طبیعتی است که متعلق به خود آنها وتمامی نسلهاست ،لذا امیدواریم مردم شریف استان همراه با ما متولیان حافظ این ارزشهای الهی که در زمره انفال است باشند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۸۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان