//
کدخبر: ۲۹۸۷۲۶ //

سفر معاون اول رئیس جمهور به کرمانشاه

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوربه منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح تولیدی و بهداشتی به مناسبت دهه مبارک فجر لحظاتی قبل وارد کرمانشاه شد.

سفر معاون اول رئیس جمهور به کرمانشاه

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح تولیدی و بهداشتی به مناسبت دهه مبارک فجر لحظاتی قبل وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

وحید خسروی در جمع اصحاب رسانه در خصوص اهداف این سفر، اظهار داشت: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور امروز به منظور افتتاح یک‌هزار و ۱۱۸ میلیارد تومان پروژه به کرمانشاه سفر کرده است.

وی در خصوص جزئیات پروژه‌ها، اضافه کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب که در زلزله سال ۹۶ تخریب شد، امروز به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه بعد از این پروژه، آغاز عملیات یک مگاپروژه عظیم و بزرگ به نام پتروشیمی اسلام‌آباد غرب را خواهیم داشت که هدیه‌ای به شهر شهدای مرصاد است.

وی از سرمایه‌گذاری ۱۳ هزار میلیارد تومان دولت در این پروژه خبر داد و گفت: وزارت نفت برای این امر مساعدت ویژه‌ای داشته که با بهره‌برداری از این مگاپروژه در سه سال آینده می‌توانیم امیدوار باشیم که بخش عظیمی از مشکلات بیکاری شهرستان اسلام‌آباد غرب و منطقه غرب استان حل شود.

خسروی برگزاری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور جهانگیری را از دیگر برنامه‌های مهم این سفر دانست و افزود: همچنین ۸۶ پروژه در مناطق زلزله‌زذه در حوزه گازرسانی، برق، مخابرات، احداث مدارس و... افتتاح خواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با اشاره به افزایش سرانه آموزشی در سرپل‌ذهاب، تصریح کرد: امروز شاهد مهاجرت معکوس روستاها در مناطق زلزله‌زده به برکت راه‌اندازی سامانه گرمسیری هستیم که به موجب آن ۲۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان تحت پوشش آبیاری بارانی قرار گرفته است.

خسروی در پایان، خاطرنشان کرد: همه این دستاوردها و اقدامات هدیه خدمت‌گزاران مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که امیدواریم به برکت همین روزهای شیرین شاهد پایان یافتن بحران کرونا باشیم و شادی و نشاط در دل مردم در آستانه سال نو قرار بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۷۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان