//
کدخبر: ۲۹۸۲۲۸ //

زنگ انقلاب نماد ملی است و باید ماندگار بماند/تبدیل وضعیت ۱۳۰۰ معلم تا مهرماه سال آینده در کرمانشاه

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در آیین نمادین زنگ انقلاب این زنگ را نماد ملی دانست که باید ماندگار بماند.

زنگ انقلاب نماد ملی است و باید ماندگار بماند/تبدیل وضعیت ۱۳۰۰ معلم تا مهرماه سال آینده در کرمانشاه

دکتر مجید یزدانپناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب که امروز ۱۲ بهمن ماه ۹۹ با حضور استاندار کرمانشاه و مدیران دستگاههای دولتی برگزار شد اظهار داشت: بعضی از برنامه ها در بستر فضای مجازی عملا امکان پذیر نیست و شکوه،عظمت و یادگار این مراسم باید به صورت عملی نمایان شود که از آن جمله می توان به نواختن زنگ انقلاب در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و حضور در گلزار شهدای انقلاب اشاره کرد.

به گزارش فرتاک نیوز، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: امروز عظمت و بینش رهبر معظم انقلاب بر روسای سایر کشورها نمایان است و ایستادگی و مقاومت فرزندان این آب و خاک طی ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی زبانزد خاص و عام است.

دکتر یزدانپناه افزود: آرامش ،امنیت و آسایشی را که مردم ایران طی این مدت تجربه کرده اند نتیجه سرافرازی و عزت فرزندان این کشور است که نمونه بارز آن حاج قاسم سلیمانی می باشد.

یزدانپناه گفت:پیشرفت های خوبی طی این سالها در کشور و استان کرمانشاه ایجاد شده است هر چند مشکلاتی نیز در این زمینه بوده ولی هم اکنون در بحث نوسازی و ساخت کلاس های درس در استان توانسته ایم طی گذشت ۱۲۰۰ روز از زلزله سرپل ذهاب ۱۲۰۰ کلاس درس با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد بسازیم.

وی همچنین گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی قرار است ۱۳۰۰ نفر از‌ معلمین نهضت سواد آموزی ، پیش دبستانی و حق التدریسی که از سالهای گذشته در آموزش و پرورش خدمت می کنند تبدیل وضعیت شوند که بر این اساس امیدواریم تا مهر ماه ۱۴۰۰ این تعداد جذب آموزش و پرورش  شوند.  

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۲۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان