//
کدخبر: ۲۹۷۴۹۷ //
‍ مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه:

رانندگان اتوبوس و تاکسی ملزم به استفاده از ماسک هستند

مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه حمل ونقل عمومی درون شهری را الزامی اعلام کرد و گفت: رانندگان اتوبوس و تاکسی ملزم به استفاده از ماسک هستند.

رانندگان اتوبوس و تاکسی ملزم به استفاده از ماسک هستند

مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه بر لزوم استفاده از ماسک برای رانندگان ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تاکید کرد و گفت: این اقدام قبل از اینکه یک دستور العمل باشد، یک تقاضا جدی برای حفظ سلامت همکاران عزیز راننده و خانواده آنها است که در این روز‌های سخت، با وجود تمامی مشکلات، ایثارگرانه مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

به گزارش فرتاک نیوز، غلامرضا شهبازی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت عمومی خانواده بزرگ ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری از هر اولویتی مهم‌تر است، افزود: از تمامی رانندگان خدوم و شرافتمند ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی انتظار می‌رود  که در حین اشتغال ضمن رعایت نکات بهداشتی اهتمام جدی نسبت به  استفاده از ماسک راداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی و اتوبوس از اقشار بسیار آسیب پذیری هستند که معرض خطر ابتلا به  بیماری کرونا قرار دارند ، خاطر نشان کرد: همانطور که از رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری انتظار داریم از ماسک استفاده کنند، از شهروندان عزیز نیز توقع داریم در هنگام سفرهای درون شهری،ضمن رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی حتما ازماسک استفاده کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۴۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان