//
کدخبر: ۲۹۷۲۰۱ //

بازگشایی راه ۱۴۹۰ روستای آذربایجان غربی که براثر برف مسدود شده بود

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: یک هزار ۴۹٠ مسیر روستایی در سطح استان به صورت کامل برفروبی شده و ۴۸۲ راه روستایی نیز در حال بازگشایی است.

بازگشایی راه 1490 روستای آذربایجان غربی که براثر برف مسدود شده بود

ارسلان شکری با اشاره به آماده‌ باش ۶۸ اکیپ از نیروهای راهداری، اظهار داشت: یک هزار ۴۹٠ مسیر روستایی در سطح استان به صورت کامل برفروبی شده و ۴۸۲ راه روستایی نیز در حال بازگشایی است.

وی با اشاره به به کارگیری ۴۲۰ دستگاه انواع ماشین الات سنگین و نیمه سنگین راهداری و نمک پاشی محورهای استان تصریح کرد: تمامی راههای بین شهری در سطح استان باز و تردد در جریان است.

به گزارش فرتاک نیوز، مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه وزش باد، کولاک شدید و کاهش دید در برخی محورها عملیات بازگشایی مسیر را با مشکل مواجه می کرد، گفت: در حال حاضر مسیر بوکان به مهاباد(محور برهان) به دلیل کولاک شدید مسدود است که با تلاش نیروهای راهداری بزودی بازگشایی می شود.

شکری با بیان اینکه بارش برف اکثر جاده های استان را تحت تاثیر قرار داده بود، ادامه داد: محورهای سردشت به مهاباد ، سردست به مرز کیله،  مهاباد به بوکان، پیرانشهر به تمرچین، ارومیه به  راژان،  ارومیه به سرو، چالدران به شوط،  چالدران به آواجق، نقده به پیرانشهر،  سردشت به پیرانشهر و نقده به ارومیه از جمله مهمترین محورهای استان را شامل می‌شود که عملیات برفروبی در آنها انجام شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۲۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان