//
کدخبر: ۲۹۶۷۸۳ //
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه:

افتتاح ۱۸ پروژه کشاورزی شهرستان کرمانشاه در دهه فجر

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه از‍ افتتاح 18 پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 468 میلیارد و 425 میلیون ریال در شهرستان کرمانشاه و در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.


 افتتاح 18 پروژه کشاورزی شهرستان کرمانشاه در دهه فجر

مهندس ابراهیم دارایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم ویژه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان گفت: در دهه فجر امسال 18 طرح بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر468 میلیارد و425 میلیون ریال واشتغالزایی 153 نفر به بهره برداری می رسد.

 سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه این پروژه‌ها را شامل اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار و احداث کانال، احداث گلخانه، احداث سردخانه، احداث کارخانه رب گوجه فرنگی، احداث جایگاه پرواربندی بره، گوسفند داشتی، گوساله پرواری و پرورش اسب دانست.

به گزارش فرتاک نیوز، مهندس دارایی در مورد مشخصات کلی پروژه های آماده افتتاح شهرستان کرمانشاه در دهه فجر 99 گفت: از 18 طرح یادشده 3 طرح در خصوص اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار، یک طرح در خصوص احداث و مرمت کانال های خسارت دیده ازسیل در روستای گلالی هفت آشیان، 4 طرح در خصوص احداث گلخانه ، یک طرح در زمینه سردخانه  بالای صفر درجه سانتیگراد، یک طرح در خصوص احداث کارخانه رب گوجه فرنگی پرامان و 8 مورد در خصوص احداث جایگاه پرواربندی بره، گوسفند داشتی، گوساله پرواری و پرورش اسب می باشد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: فعالان بخش های کشاورزی و دامپروری با استفاده از تمامی امکانات موجود و در راستای حفظ استقلال و خودکفایی کشور در عرصه تولید محصولات مختلف تلاش می کنند.

 وی در ادامه خاطر نشان ساخت:  نهضتی که در 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید، امروزه برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه زندگی است.

 مهندس دارایی از دیگر برنامه های این شهرستان در ایام ا...دهه مبارک فجر به برگزاری مراسم جشن بزرگ انقلاب و غبار روبی و عطر افشانی و گلباران مزار پاک شهدا اشاره نمود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۷۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان