//
کدخبر: ۲۹۵۸۱۳ //

‍ دستگیری عوامل کلیپ هنجارشکنانه در فضای مجازی

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری عوامل کلیپ هنجارشکنانه در فضای مجازی که باعث جریحه دار شدن افکار عمومی شده بود خبر داد.

‍ دستگیری عوامل کلیپ هنجارشکنانه در فضای  مجازی

سرهنگ "حسن حیدری" اظهار داشت: طی روزهای اخیر و پس از انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی که میان شهروندان بازتاب منفی داشت رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، افراد مرتبط با تهیه این کلیپ ساختارشکنانه را شناسایی و اقدام لازم برای دستگیریشان پس از هماهنگی با مراجع قضائی انجام شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: در همین راستا خواننده، بازیگر، سفارش دهنده و کارگردان این کلیپ به همراه مدیر تالار پذیرایی که کلیپ در آن ضبط شده بود و عامل انتشار دهنده کلیپ در فضای مجازی دستگیر شدند.

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ حیدری افزود: پلمب تالار محل ضبط و مسدود سازی پیجی که کلیپ در آن تهیه و منتشر شده بود از دیگر اقدامات صورت گرفته پلس امنیت عمومی استان بود.

وی در پایان با بیان اینکه پلیس با هرگونه هنجارشکنی و رفتار خارج از عرف قاطعانه برخورد می کند، گفت: شهر شهید پرور کرمانشاه جای اینگونه اقدام ها و رفتارهای خلاف عرف نیست و با خاطیان برابر قانون رفتار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۸۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان