//
کدخبر: ۲۹۵۳۳۲ //

برگزاری آزمون افسری در شیراز

مسئول گزینش و استعدایابی اجا گفت: امروز جمعه نوزدهم دی ماه، از ساعت هشت صبح آزمون دانشگاه‌های افسری در دو رشته ریاضی و تجربی در حال برگزاری است.

برگزاری آزمون افسری در شیراز

سرهنگ آرش اسفندیاری با اشاره به برگزاری آزمون افسری در شیراز اظهار داشت: آزمون دانشگاه های افسری سال ۱۴۰۰ صبح امروز ساعت ۸ در سه دانشکده دانشگاه شیراز واقع در میدان ارم آغاز شده است.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اخذ مجوزهای لازم از ستاد استانی کرونا و دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد: بیش از دو هزار نفر در دو رشته ریاضی و علوم تجربی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

مسئول گزینش و استعدایابی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در تاریخ پنجم بهمن ماه از سه برابر ظرفیت پذیرش جهت انجام معاینه پزشکی و مصاحبه از میان پذیرفته شدگان آزمون کتبی دعوت به عمل می آید.

وی با بیان اینکه آزمون دانشگاه های افسری به صورت متمرکز در سطح کشور برگزار می شود، تصریح کرد: پذیرفته شدگان نهایی در خردادماه سال آینده جهت آموزش رزم مقدماتی معرفی خواهند شد.

اسفندیاری در پایان به داوطلبان و خانواده هایشان توصیه کرد: داوطلبان با رعایت پروتکل های بهداشتی، در زمان مقرر بر سر جلسه حاضر شده و خواهشمندیم خانواده ها از حضور در محل برگزاری آزمون اجتناب نمایند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۳۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان