//
کدخبر: ۲۹۴۶۳۴ //
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد:

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ایام فاطمیه(س)

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی تا پایان ایام فاطمیه (س) در استان توزیع می شود.

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ایام فاطمیه(س)

حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم توزیع کمک‌های مومنانه که در مسجد الزهرا (س) شهرک پردیس برگزار شد، با اشاره به توزیع ۱۰ هزار بسته کمک مومنانه در طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: یکی از کارهای بسیار مهمی که در این طرح آغاز شده، توزیع کمک‌های مومنانه بین‌ مردم کم برخوردار و اقشار آسیب دیده از کروناست که امروز چهار هزار بسته معیشتی آماده و توزیع خواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با بیان اینکه ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است، افزود:  تا پایان ایام فاطمیه ۶ هزار بسته دیگرنیز توزیع می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان دیگر اقدامات انجام گرفته، تصریح کرد: طبخ و توزیع هشت هزار پرس غذای گرم در بقاع متبرکه و توزیع گوشت گرم با ذبح ۱۴ رأس گوسفند و توزیع بین حاشیه نشینان شهر از دیگر اقدامات صورت گرفته در قالب این طرح  است.

حجت الاسلام صالحی خاطر نشان کرد: همچنین ۴۵ محفل انس با قرآن کریم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مسابقه کتاب خوانی با محوریت سردار دل‌ها برگزار شده است.

وی یادآور شد: در طرح حاج قاسم سلیمانی ویزیت رایگان در مناطق محروم، اهدا لباس گرم و تأمین جهیزیه برای اقشار نیازمند و نذر خون نیز انجام گرفته است.

photo_2021-01-03_15-16-00

photo_2021-01-03_15-16-06

photo_2021-01-03_15-16-35

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۶۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان