//
کدخبر: ۲۷۸۳۹۷ //
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

یکی از مهمترین وظایف اوقاف خدمت به قرآن و برگزاری مسابقات قرآنی است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه یکی از مهمترین وظایف اوقاف را خدمت به قرآن و برگزاری مسابقات قرآنی دانست.

یکی از مهمترین وظایف اوقاف خدمت به قرآن و برگزاری مسابقات قرآنی است

مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل و سومین دوره‌ مسابقات سراسری قرآن کریم در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه اوقاف و اومور خیریه استان کرمانشاه در مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم که امروز( نوزدهم شهریور ماه ۹۹) در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد گفت: یکی از وظایف مهم سازمان اوقاف و امور خیریه خدمت به قرآن و مهمترین برنامه آن برگزاری مسابقات قرآنی است.

به گزارش فرتاک نیوز،حجت الاسلام صالحی افزود:  فصل مسابقات قرآنی با مرحله های شهرستانی، استانی و کشوری آغاز و با مرحله بین المللی بسته می شود.

ایشان بیان داشت: امسال با توجه به شرایط حاکم بر جامعه در اثر کرونا فعالیت‌های قرآنی ما نیز تحت شعاع قرار گرفت و مسابقات قرآنی در سطح کشوری انجام نشد ولی در استان کرمانشاه با اجرای پروتکل های بهداشتی شرمنده قرآن نشدیم و مسابقات شهرستانی را به صورت منطقه‌ای در ۶ منطقه برگزار کردیم که  از نظر کمی و کیفی نسبت به سایر استان‌ها در سطح خوبی برگزار شد و از بین شرکت‌کنندگان مراحل شهرستانی ۴۰۸ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند که از این تعداد  ۲۰۹ نفر در رشته تفسیر و بقیه در رشته های آوایی به مسابقات استانی راه یافتند.

 وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات از شنبه ۱۵ شهریور ماه شروع شده و امروز نیز مراسم اختتامیه آن انجام خواهد شد که برگزیده گان این دوره از مسابقات قرآنی هم شناخته خواهند شد.

 مدیر کل اوقاف استان اظهار داشت: در این راه جامعه قرآنی ، داوران ادارات اوقاف و واحد قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه توانستند خدمت دیگری به قرآن آموزان و قرآن پژوهان ارائه کنند.

خبرنگار: #طیبه دولت آبادی

101

100

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۳۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان