//
کدخبر: ۲۹۴۴۴۷ //
استاندار کرمانشاه:

حاج قاسم الگوی اخلاص، فداکاری، مردم داری، شجاعت و تدبیر بود/ ترویج و تبیین گفتمان مقاومت و مکتب حاج قاسم برای نسل آینده ضروری است

استاندار کرمانشاه در سالروز شهادت سردار سرافراز مردم و میهن و سیدالشهدای جبهه مقاومت گفت: ترویج و تبیین گفتمان مقاومت و مکتب سردار عدالت طلب و ظلم ستیز، بااخلاص، وفادار، شجاع و دلیر ایران اسلامی در جامعه ضروری است.

حاج قاسم الگوی اخلاص، فداکاری، مردم داری، شجاعت و تدبیر بود/ ترویج و تبیین گفتمان مقاومت و مکتب حاج قاسم برای نسل آینده ضروری است
به گزارش فرتاک نیوز،

 در متن پیام «هوشنگ بازوند» آمده است:

«به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم» (رهبر معظم انقلاب)

شهادت بزرگمرد تاریخ مقاومت و آزادگی، سردار دلها، سرباز وطن، اسوه شجاعت و دلیری «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در 13 دی ماه 1398 مردم ایران اسلامی را غمناک و اندوهناک ساخت. یکسال از عروج ناباورانه و فراق سردار ظلم ستیز، عدالت طلب و سید الشهدای جبهه مقاومت می گذرد و مردم قدرشناس ایران خالصانه و عاشقانه روایتگر مکتب و ادامه دهنده مسیر و سیره حاج قاسم هستند.

ایران در رثای سردار مردم و میهن که قهرمانی بی بدیل و انسانی وارسته بود سال گذشته در تشییع پیکر محبوب­ دل آزادگان خروشید و حضور میلیونی مردم وحدت، انسجام ملی، همدلی و قدرشناسی را به تصویر کشید تا همگان بدانند مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در راه دفاع از آرمان های والای انقلاب با جان و دل در میدان حضور دارند. بلاشک یاد و خاطره سرباز بی ادعای ولایت، مبارز عاشق و عابد عارف و تربیت یافته مکتب اسلام و امام (ره) و رشادت و جانفشانی او برای دین و میهن تا ابد در تاریخ جهان ماندگار و زنده خواهد ماند.

 این سردار شجاع، دلیر و مهربان با منش والا و نگاه پدرانه و دلسوزانه در عرصه های مختلف برای عزت ایران اسلامی نقش آفرینی می کرد و عشق وافر این شهید والامقام به ملّت و مردم سبب شده بود که به عنوان قهرمان ملی شرایط بسیار سخت و طاقت فرسا را برای سربلندی، عزت و افتخار ایران اسلامی تحمل کند. شهید سرافزار با ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی برای امنیت مردم و کشوردر میدان مبارزه با امریکای تروریست و صهیونیست جنایتکار مجاهدت خالصانه داشت و با آروزی شهادت در گام در این مسیر نهاد و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت و به شهادت رسید.

شهادت بزرگ حاج قاسم وحدت آفرین شد و جوانان را در ادامه این مسیر ناب ثابت قدم ترکرد و امروز همه وظیفه داریم در ترویج و تبیین مفهوم مقاومت در گفتمان اسلامی، مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بیان ویژگی های شخصیتی شهید والامقام به عنوان تربیت یافته مکتب اسلامی و قهرمان ملت ایران و امت اسلامی که در خط مقدم جهاد و مقاومت رمز ایستادگی و وفاداری را به همگان آموخت، کوشا باشیم و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموند؛ به شهید سلیمانی به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز باید نگاه کنیم.

بی شک منش، سلوک، روحیه شهادت طلبی، سبک زندگی اسلامی، تواضع و فروتنی، اخلاص و تقوا، عشق به ولایت و قرآن، مردم داری، بصیرت، شجاعت، تدبیر، آزادی خواهی، فداکاری و نوع دوستی این مرد خستگی ناپذیر و الگوی تمام عیار انقلاب باید در جامعه ساری و جاری گردد و امروزه نیازی ضروری است زیرا بدون تردید شهادت ایشان نشان داد که انقلاب زنده است و وحدت، همدلی و انسجام مردم به عنوان یکی از برکات شهادت قهرمان شکست استکبار بسیار دیده شد.

سالروز شهادت سردار سرافزار و سلحشور اسلام را به پیشگاه حضرت بقیّة‌الله‌ ارواحنا فداه، محضر رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و امیدوارم خداوند بزرگ ما را ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار قرار بدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۴۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان