//
کدخبر: ۲۹۳۵۴۰ //

۷کشته و ۱۳ مفقودی در حادثه بهمن ارتفاعات تهران/ سه نفر از گمشدگان به خانه برگشتند

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از شناسایی یک فوتی دیگر خبرداد و گفت: تاکنون جنازه 7 نفر از گرفتار شدگان در بهمن عصر دیروز در ارتفاعات تهران پیدا شده و هنوز از سرنوشت 13 نفر خبری نیست.

7کشته و 13 مفقودی در حادثه بهمن ارتفاعات تهران/ سه نفر از گمشدگان به خانه برگشتند

منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از پیدا شدن ۷ کشته در پی حادثه بهمن روز گذشته ارتفاعات تهران خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۷ جنازه پیدا شده است و ۱۳ نفر مفقود هستند.

وی افزود: در کلکچال ۱۳ مفقودی و ۷ کشته داشتیم که از این تعداد یک نفر در بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد و هفت مورد دیگر در ارتفاعات فوت کردند همچنین از گمشدگان اعلام شده، سه نفر به منزل بازگشته‌اند.

به گزارش فرتاک نیوز، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به حضور ۲۰ تیم امدادی و ۱۰۰ نیروی امداد رسان بیان داشت: از فوتی‌ها ۶ جنازه به نیروی انتظامی تحویل و یک نفر پیدا نشده همچنین یک فوتی نیز در اختیار نیروهای امدادی است.

درجاتی در همین رابطه ادامه داد: در این عملیات یک دستگاه بالگرد اعزام شده با ۹ سورتی پرواز و ۲۰ خودروی امدادی نیز در حال عملیات بودند.

وی در پایان یادآورشد: سه نفر تاکنون به صورت سرپایی مداوا شده اند، ۹ تیم عملیاتی داشتیم که پنج گروه برای هیات کوهنوردی و چهار تیم دیگر از نیروهای جمعیت هلال احمر بوده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان