//
کدخبر: ۲۹۳۵۱۱ //
‍ در راستای حفظ سلامت عمومی شهروندان صورت می گیرد

تداوم اقدامات بهداشتی ویژه ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری کرمانشاه در روزهای کرونا

مدیر عامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه از تداوم اقدامات بهداشتی این سازمان در راستای رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی در ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری در شرایط شیوع بیماری کرونا خبر داد.

تداوم اقدامات بهداشتی ویژه ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری کرمانشاه در روزهای کرونا

دکتر غلامرضا شهبازی با بیان این خبر گفت: حفظ سلامت شهروندان و خانواده بزرگ ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری از مهمترین دغدغه های سازمان در این شرایط بیماری کرونا است که از این رو نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان درزمینه رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی در حوزه حمل ونقل عمومی هستیم.

به گزارش فرتاک نیوز، شهبازی به اهمیت الزام استفاده از ماسک از سوی رانندگان و شهروندان اشاره کرد و افزود: گشت های بازرسی و نظارت سازمان ،در دو نوبت صبح و عصر   بر نحوه خدمات رسانی مطلوب  و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی رانندگان  ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی نظارت دارند که ارزیابی های به عمل آمده نشان از آن است که رانندگان خدوم ناوگان حمل ونقل عمومی در رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا اهتمام جدی دارند.

این مقام مسئول در پایان به توزیع رایگان اقلام بهداشتی از طریق سازمان اشاره کرد و گفت: توزیع محلول و ماسک ، تداوم عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و همچنین  پایانه های مسافر بری شهرداری از جمله اقدامات مهمی است که در دستور کار سازمان  قرار دارد و کماکان با جدیت در جریان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۵۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان