//
کدخبر: ۲۹۳۲۱۱ //

برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه در کرمانشاه در بستر فضای مجازی

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از ممنوعیت برگزاری مراسم و عزاداری‌های ایام فاطمیه برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در کرمانشاه خبر داد.

برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه در کرمانشاه در بستر فضای مجازی

حجت الاسلام مهدی کارگر در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد کرونای استان برگزاری مراسم و عزداداری‌های ایام فاطمیه برای مقابله با شیوع کرونا در سطح استان ممنوع است.

کارگر با بیان اینکه در سنوات گذشته در ایام فاطمیه اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان داشتیم، گفت: امسال بخاطر مقابله با شیوع شیوع کرونا اعزام مبلغ هم نداریم.

به گزارش فرتاک نیوز،معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه رویکرد برنامه های ایام فاطمیه امسال را استفاده از ظرفیت های فضای مجازی عنوان کرد و افزود: برای برگزاری نشست های هم اندیشی، سخنرانی های مذهبی، کنگره شعر فاطمی و... در فضای مجازی برنامه ریزی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: برگزاری ویژه برنامه های ایام فاطمیه از بستر فضای مجازی زمینه شناخت بیشتر جامعه به ویژه جوانان از شخصیت حضرت زهرا(س) را فراهم آورد.

کارگر اضافه کرد: جامعه به ویژه نسل جوان با الگوگیری از شخصیت بانوی بزرگ اسلام خواهند توانست سبک زندگی توام با خوشبختی دنیوی و اخروی را برای خود رقم بزنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۲۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان