//
کدخبر: ۲۹۳۰۵۱ //
‍ مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان خبر داد:

برترین اثر برگزیده دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و نوآوری به روستایی از استان سمنان رسید

طرح نوآورانه دهیاری روستای نردین در دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و نوآوری به عنوان بهترین اثر برگزیده کشوری معرفی شد.

برترین اثر برگزیده دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و نوآوری به روستایی از استان سمنان رسید

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: طرح نوآورانه دهیاری روستای نردین از توابع شهرستان میامی این استان در دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و نوآوری به عنوان بهترین اثر برگزیده کشوری معرفی شد.

به گزارش فرتاک نیوز، مهدی صمیمیان ابراز داشت: علی سالاری ، دهیار روستای نردین در دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و نوآوری در بخش مدیریت توسعه روستایی با ارائه طرح نوآورانه و ارزشمند با عنوان "بازارچه سنتی نردین" موفق به کسب عنوان برگزیده از سوی کمیته داوران علمی جشنواره شد.

 وی ادامه داد: دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و توسعه روستا مشترک بین شهرداری تهران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور برگزار شد.

 وی اضافه کرد: پرداختن به راه‌حل‌های علمی و نوآورانه در حل نارسایی‌های شهری و روستایی از جمله نقاط قوت طرح ارائه شده از سوی دهیاری نردین در دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و نوآوری است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان باتشکرازمساعی وجدیت کارکنان دفترامورروستایی گفت: طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و نوآورانه نقشی مهم در توسعه روستاها دارد و تلاش می‌شود این راهبرد در مدیریت روستایی با آموزش به دهیاری‌های استان تقویت شود.

photo_2020-12-22_23-46-16

photo_2020-12-22_23-46-53

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۰۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان