//
کدخبر: ۲۹۲۴۷ //

طرح خادم‌یاری رضوی ‌آغاز شد؛ ثبت‌نام ۸۰۰ نفر در استان سمنان برای خادم‌یاری

معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان گفت: طرح خادم یاری رضوی در استان سمنان آغازشده است و تاکنون ۸۰۰ نفر از این استان برای طرح خادم یاری رضوی ثبت‌نام کردند.

طرح خادم‌یاری رضوی ‌آغاز شد؛ ثبت‌نام ۸۰۰ نفر در استان سمنان برای خادم‌یاری
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام نجم در حاشیه مراسم افتتاح این طرح در استان سمنان اظهار داشت: کمک به محرومان و مستضعفان و ارائه خدمات به مناطق محروم یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اجرای این طرح در استان سمنان است.

 

وی با تأکید بر اینکه مشارکت در این طرح یک امر داوطلبانه برای آحاد مردم است گفت: افرادی که توانایی فعالیت و خدمت‌رسانی در هر عرصه‌ای رادارند می‌توانند با معرفی استعدادهای خود در این طرح شرکت کنند.

 

معاون دفتر آستان قدس رضوی در استان سمنان بیان کرد: طرح خادم یاران رضوی در بخش‌های فرهنگی، بهداشتی، آموزشی، درمانی و مذهبی و در هر عرصه فعالیتی دیگر به ارائه خدمات برای محرومان و مستضعفان در استان می‌پردازد.

 

وی از ثبت‌نام 800 نفر در استان سمنان برای مشارکت در این طرح خبر داد و گفت: این افراد پس از انجام روند اداری باگذشت 6 ماه از فعالیت می‌توانند کارت خادم یاری را دریافت کنند.

 

نجم با تأکید بر اثرات معنوی شرکت در این طرح یادآور شد: خادم یاران برای خادمی حرم مطهر رضوی در اولویت قرار دارند و درآیندِ این افراد برای خادمی به آستان قدس معرفی می‌شوند.

 

وی اذعان کرد: داوطلبان علاقه‌مند برای شرکت در این طرح باید از طریق سامانه اینترنتی WWW.AQR.IR و یا با مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سمنان مراحل ثبت‌نام را طی کنند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان