//
کدخبر: ۲۹۲۱۵۷ //
استاندار کرمانشاه:

برقراری تعامل مناسب میان مدیران و رسانه‌ها به توسعه کرمانشاه کمک می‌کند / گذار از کشاورزی سنتی و معیشتی به صنعتی و اقتصادی یک ضرورت است

استاندار کرمانشاه گفت: انتقاد و گلایه‌های رسانه‌ها از سر دغدغه‌مندی و دلسوزی است و مدیران باید با برقراری یک تعامل مناسب با رسانه ها، اطلاعات لازم پیرامون کارهای انجام شده را در اختیار آن‌ها قرار دهند.


برقراری تعامل مناسب میان مدیران و رسانه‌ها به توسعه کرمانشاه کمک می‌کند / گذار از کشاورزی سنتی و معیشتی به صنعتی و اقتصادی یک ضرورت است

 «هوشنگ بازوند» در نشست شورای گفتگوی دولت و خصوصی که با حضور مدیران و فعالان اقتصادی برگزار شد؛ اظهار داشت: بی گمان برقراری یک تعامل مناسب میان مدیران و رسانه ها به توسعه استان کمک می‌کند.

 

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به تجلیل از عملکرد بانک ها در بحران زلزله پرداخت و گفت: سیستم بانکی کرمانشاه با یک همکاری بسیار مناسب و دلسوزانه، در تبدیل تهدید زلزله به فرصتی برای توسعه، نقش آفرینی بسیار خوبی داشتند.

 

وی تاکید کرد: در این شرایط تحریم های ظالمانه آمریکا و بحران کرونا نیز مردم انتظار دارند بانک ها همچنان در کنار آن‌ها قرار بگیرند و به آن ها کمک کنند.

 

بازوند خاطرنشان کرد: در اقتصاد ما بانک ها نقشی محوری پیدا کرده‌اند و هیچ پروژه مهمی بدون همراهی با آن‌ها توان اجرایی ندارد.

 

وی در ادامه به تداوم روند امیدبخش بهبود نرخ بیکاری استان طی سال‌های اخیر پرداخت و گفت: نرخ بیکاری استان از  ۲۱ به ۱۵ درصد کاهش یافته در حالی که استان گرفتار بحران هایی مانند زلزله، سیل و کرونا بوده است.

 

به گزارش فرتاک نیوز، مدیر ارشد استان در ادامه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را برنامه‌ای بسیار ارزشمند در راستای ایجاد دلگرمی بیشتر میان مردم و افزایش سرمایه های اجتماعی دانست و گفت: هنگامی که مردم شاهد مراجعات این گروه‌های جهادی به درب منازل‌شان هستند؛ احساس می کنند در این شرایط سخت کرونایی حاکمیت در کنار آن هاست و دلگرم می‌شوند.

 

وی در دنباله سخنانش توسعه گلخانه ها را گامی مهم در راستای گذار از کشاورزی سنتی و معیشتی به کشاورزی اقتصادی و صنعتی دانست و گفت: توسعه پایدار این حوزه، نیازمند آموزش و بازاریابی مناسب برای محصولات تولیدی است.

 

استاندار در ادامه خاطرنشان کرد: اغلب کسانی که در حاشیه شهرها به دنبال ایجاد گلخانه هستند در دراز مدت به دنبال تبدیل آن به ویلا و خانه باغ هستند که باید با آن ها برخورد جدی کرد تا منجر به ایجاد حس تبعیض و ناامیدی در مردم نشود.

 

 وی گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توسط جهاد کشاورزی، میزان گلخانه ها از ۲۷ هزار هکتار به ۴۳ هزار هکتار رسیده است‌ و این روند باید همچنان تداوم داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۱۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان