//
کدخبر: ۲۹۱۴۰۶ //

هواشناسی هشدار داد: آلاینده‌ها در راه تهران

مدیرکل هواشناسی استان تهران از آسمان صاف و نیمه ابری استان طی پنج روز آینده خبر داد و گفت: براساس داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران برای امروز و فردا صاف تا کمی ابری همراه با افزایش غبار محلی در بعضی از ساعات خواهد بود، همچنین از فردا تا سه شنبه در نواحی پرتردد شهری استان و به ویژه تهران شاهد انباشت آلاینده‌ها خواهیم بود.

هواشناسی هشدار داد: آلاینده‌ها در راه تهران

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران درباره جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی اظهار کرد: براساس داده‌ها و نقشه‌های پیش بینی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا، صاف تا کمی ابری و در بعضی از ساعات با غبار محلی همراه خواهد بود.همچنین از شنبه  تا سه‌شنبه  نیز جوی نسبتا آرام همراه با انباشت آلاینده‌ها با غلظت ۲.۵ میکرون پیش بینی می‌شود.

وی ضمن اعلام هشدار زرد برای استان تهران از شنبه لغایت سه‌شنبه گفت: با توجه به انباشت آلاینده‌ها از گروه‌های حساس و پرخطر مانند سالمندان، کودکان و بیماران قلبی و تنفسی خواستاریم از تردد خود در سطح شهر بکاهند.

به گزارش فرتاک نیوز، مدیرکل هواشناسی استان تهران در ادامه افزود: پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده کمینه دما در استان را آبعلی بادمای -۹ و ورامین با دمای +۱۰ به خود اختصاص دهد.

جلالی افزود:  از نه و نیم صبح روز پنج شنبه تا نه و نیم صبح روز جمعه نیز شاهد هیچ‌گونه بارندگی در ایستگاه‌های هواشناسی استان تهران نبودیم.

وی درپایان خاطرنشان کرد: دمای فعلی تهران ۴ درجه سانتی گراد، سرعت باد ۱۱ کیلومتر بر ساعت و رطوبت نیز ۶۵ درصد است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان