//
کدخبر: ۲۹۰۵۲۵ //

توزیع ۳۴ تبلت و گوشی هوشمند در نمین

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اردبیل گفت: پویش نذر هوشمند با هدف تهیه و توزیع تبلت و گوشی هوشمند در بین دانش‌آموزان نیازمند استان اردبیل ادامه دارد.

توزیع ۳۴ تبلت و گوشی هوشمند در نمین

شکر عبدی عصر امروز اظهار کرد: پویش نذر هوشمند در قالب نهضت کمک مومنانه و با هدف تهیه و توزیع تبلت و گوشی هوشمند در بین دانش‌آموزان نیازمند استان اردبیل ادامه دارد.

وی افزود: این پویش از آبان سال‌جاری در سطح استان اردبیل با همکاری خیرین و مردم نوع‌دوست، آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و بسیج سازندگی آغاز شده است.

به گزارش فرتاک نیوز، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: تاکنون ۳۴ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند با همکاری خیرین، آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و بسیج سازندگی در قالب پویش نذر هوشمند بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان نمین توزیع شده است.

عبدی با قدرانی از مشارکت خیرین و مردم نوع‌دوست در پویش نذر هوشمند، تصریح کرد: تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند در شرایط کنونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خیرین با مشارکت در این پویش، زمینه تحصیل را برای دانش‌آموزان نیازمند فراهم می‌کنند.

وی با دعوت از عموم مردم و خیرین برای مشارکت در پویش نذر هوشمند، گفت: این پویش در سراسر استان اردبیل با محوریت آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و بسیج سازندگی در حال برگزاری است و خیرین و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۵۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان