//
کدخبر: ۲۹۰۳۱۶ //

فراخوان یادداشت علمی و دلنوشته با موضوع «سردار دل‌ها» در قم

فراخوان یادداشت علمی و یا دلنوشته با موضوع «سردار دل‌ها» از سوی انجمن علمی تاریخ معاونت پژوهش جامعه الزهرا(س) قم اعلام شد.

فراخوان یادداشت علمی و دلنوشته با موضوع «سردار دل‌ها» در قم

جامعه الزهرا(س) در فراخوانی به مناسبت نزدیک شدن به نخستین سالگرد شهادت  سردار دل ها، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اقدام به جمع آوری یادداشت علمی یا دلنوشته بانوان با موضوع «سردار دل‌ها» می‌کند.

بانوان طلبه می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند و درباره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، دلنوشته و یا یادداشت علمی بنویسند.

به گزارش فرتاک نیوز، دلنوشته ارسالی باید حداقل ۱۰۰ و حداکثر ۳۰۰ کلمه باشد و با عبارت «یک سال جهان بی‌سلیمانی» آغاز شود؛ یادداشت علمی نیز باید بین ۸۰۰ تا یکهزار و ۱۰۰ کلمه باشد.

«سردار دل‌ها نمونه بارز مقاومت اسلامی (به همراه استنادات قرآنی و روایی)»، «سردار مقاومت و مُلک سلیمان»، «مقاومت اسلامی، خیل سلیمانی»، «پیشکش مور به سلیمان امنیت»، «پیام دست و انگشتر قاسم»، «انتقام سخت (أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ؛ سوره حج، آیه ۳۹)»، «فرزندپروری و مکتب حاج قاسم»، «نسل آینده انقلاب و حاج قاسم با تکیه بر فرزندآوری» و «نامه سلیمان با تکیه بر وصیت‌نامه شهید» از جمله موضوع های پیشنهادی برای یادداشت‌های علمی فراخوان مذکور هستند.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آذرماه جاری است و آثار فاخر و یادداشت‌های برگزیده به صورت کتاب ترویجی چاپ خواهد شد و دلنوشته‌ها در کانال و تارنما (سایت) با نام نویسندگان بارگذاری می‌شود.

علاقه مندان آثار خود را به شناسه کاربری fmiri۵۲۱@ در پیام‌رسان «ایتا» ارسال کنند.

«بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی به ۲ خودرو در فرودگاه بغداد (پایتخت عراق)، سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند؛ این حمله با نظارت و دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا انجام شد.»

«جامعه ‌الزهرا(س) در سال ۱۳۶۳ به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و اکنون به عنوان بزرگ‌ترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع پذیرای بسیاری از خواهران علاقه‌مند به تحصیل علوم دینی است و در حال حاضر حدود ۲۰ هزار طلبه در سطوح یک تا چهار و دوره عالی جامعه الزهرا(س) تحصیل می‌کنند.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۳۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان