//
کدخبر: ۲۹۰۱۳۴ //
استاندار کرمانشاه:

عملکرد حوزه ارتباطات در استان کرمانشاه قابل تقدیر است/ طرح قرنطینه هوشمند با همکاری مردم منجر به قطع زنجیره انتقال کرونا می شود

استاندار کرمانشاه گفت: عملکرد حوزه فناوری در استان کرمانشاه از رشد 255 درصدی برخوردار است و یک اقدام بسیار خوب در این بخش شکل گرفته و این عملکردها به معنای دقیق در راستای شعار سال یعنی "جهش تولید" است.


عملکرد حوزه ارتباطات در استان کرمانشاه قابل تقدیر است/ طرح قرنطینه هوشمند با همکاری مردم منجر به قطع زنجیره انتقال کرونا می شود

"هوشنگ بازوند" در جلسه توسعه زیرساخت و ارتباطات روستایی استان کرمانشاه که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر ارتباطات در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: وقتی شاخص های مربوط به حوزه فناوری در استان کرمانشاه را از سال 1392 تا سال 1399 نگاه می کنیم به عملکردی قابل تقدیر بر اساس گزارش مقایسه ای می رسیم.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: در حوزه فناوری و برابر با برنامه ششم توسعه باید به تجهیزات این بخش در استان به 80 درصد می رسیدیم که خوشبختانه به حدود 90 درصد برنامه و بالاتر از اهداف پیش بینی شده رسیده ایم و این نشان از همت و جدیت وزیر محترم ارتباطات و معاونان ایشان در توجه به توسعه زیرساخت های ارتباطاتی در استان کرمانشاه دارد.

وی با اشاره به میزان استفاده دانش آموزان از اینترنت در استان افزود: 342 هزار دانش آموز در استان کرمانشاه مشغول به تدریس هستند که تعداد 4 هزار نفر دانش آموز در استان امکان دسترسی به اینترنت را ندارند که از وزیر محترم ارتباطات می خواهیم این موضوع را مورد پیگیری قرار دهند تا مشکل این تعداد دانش آموز نیز در دسترسی به اینترنت حل شود.

مقام عالی استان در ادامه با اشاره به ارائه طرح قرنطینه هوشمند از سوی وزیر ارتباطات این طرح را بسیار مدون و خوب عنوان کرد و گفت: از دکتر جهرمی در ارائه این طرح که دستاورد خوبی در کشور داشت، تقدیر و تشکر می کنیم و بدون شک اجرای آن باعث قطع زنجیره اتصال ویروس کرونا خواهد شد.

بازوند همچنین به سفر گذشته وزیر ارتباطات به استان کرمانشاه اشاره کرد و بیان داشت: در بازدیدی که از ساختمان دیتاسنتر استان کرمانشاه داشتید خوشبختانه روند احداث این ساختمان به خوبی در حال اجرا است و چند مشکلی از جمله واگذاری مناقصه برای اجرای سیستم برق رسانی وجود دارد که امیدواریم با انجام پیگیری های لازم رفع گردد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به وجود چندین بازارچه در استان کرمانشاه و مشکلات پوشش آنت دهی موبایل گفت: در بعضی از بازارچه ها از جمله شیخ صله و مرز سومار با مشکل آنتن دهی موبایل مواجه هستیم لذا با توجه به اینکه این مرزها به عنوان مرزهای ملی محسوب می شوند امیدواریم با یک اقدام ملی مشکلات این بازارچه ها حل شود.

وی همچنین از تلاش ها و پیگیری های وزیر ارتباطات در زمان وقوع زلزله استان، بازگشایی مرز خسروی و بروز کرونا در استان کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد.

بازوند با اشاره به تاثیرات اجرای طرح هوشمند مبارزه با کرونا در استان کرمانشاه تصریح کرد: این طرح تاثیرات خوبی در میزان کاهش بستری ها در استان کرمانشاه داشته است بطوریکه تعداد بستری ها در چند روز گذشته که 1262 نفر بود امروز به 712 نفر کاهش پیدا کرده است که این موضوع نشان از اجرای خوب طرح و همکاری مردم استان دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۱۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان