//
کدخبر: ۲۹۰۰۸۹ //
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

دستگیری ۸۵۰ مجرم در طرح ظفر هفت در استان کرمانشاه/کشف ۱۶۷ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی/ افزایش ۷ درصدی سرقت در ۸ ماهه سال۹۹

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۸۵۰ مجرم جرائم مختلف در طرح ظفر هفت خبر داد.

دستگیری ۸۵۰ مجرم در طرح ظفر هفت در استان کرمانشاه/کشف ۱۶۷ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی/ افزایش ۷ درصدی سرقت در ۸ ماهه سال۹۹

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه امروز (دوازدهم آذر ماه ۹۹) در جمع خبرنگاران اظهار داشت : با توجه به رسالت پلیس در امر تحقق ارتقا امنیت اجتماعی و به جهت اشراف و تسلط در حوزه های امنیتی، سلسه طرح هایی در استان اجرایی و عملیاتی می شود که در این مرحله، طرح "ظفر هفت " به مدت ۷۲ ساعت با مشارکت همه پلیس ها ( کلانتریها، پاسگاه ها، پلیس امنیت،  پلیس آگاهی ، پلیس امنیت اقتصادی،  مبارزه با مواد مخدر) در سراسر استان اجرا و توفیقات خوبی حاصل شد.

کشف و ضبط ۱۶۷ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری

 سردار جاویدان افزود: در حوزه پلیس امنیت ۳ باند فعال جابجایی اسحله  مورد ضربه قرار گرفت و مجموعا ۱۶۷ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی کشف وضبط شد و ۵۱ نفر از راذل و اوباش هم دستگیر شدند و در بازدید از هزار واحد صنفی هم  ۱۴۰ واحد متخلف با هماهنگی تعزیرات و دستگاه قضایی پلمپ گردید.

کشف ۴۳ کیلو انواع مواد مخدر و بالغ بر ۱۰ هزار قرص روانگردان

فرمانده نیروی انتظامی استان تصریح کرد: در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز طی این مدت در زمینه مقابله با خرده فروشان که فضای  عمومی شهر رو مختل کرده بودند ۴۳ کیلو انواع مواد مخدر و بالغ بر ۱۰ هزار قرص روانگردان در این حوزه کشف و ضبط شد و در این زمینه ۱۰۰ نفر خرده فروش و ۲۵۰ نفر معتاد متجاهر هم دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند و ۲۶ واحد مسکونی عرضه مواد مخدر نیز پلمپ شد.

کشف ۳۶۰ فقره سرقت در استان

این مقام مسئول بیان داشت: در حوزه پلیس آگاهی هم در این مدت ۳۶۰ فقره سرقت شامل ۴۳ فقره سرقت خودور ،۳۶ فقره سرقت منزل کشف شد و در این زمینه  ۲۰۵ سارق و ۳ مالخر نیز دستگیر شدند، همچنین طی این مدت دو فقره قتل  کشف و ۴ نفر از افرادی که در این قتل ها همکاری داشتند و ۲۷ مجرم متواری نیز دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

کشف و ضبط بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان

ایشان در ادامه ارزش ریالی انواع کالاهای کشف شده در حوزه پلیس امنیت اقتصادی را بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: قالب کالاهای کشف شده لوازم خانگی قاچاق وارد شده از مرزهای جنوبی و مرزهای غربی استان می باشد که در این زمینه ۱۱ نفر دستگیر و ۴ دستگاه خودرو هم ضبط گردید.

دستگیری ۸۵۰ نفر در جرائم مختلف

 سردار جاویدان خاطر نشان کرد: در طرح ظفر۷ ‌در مجموع ۸۵۰ نفر از افراد متخلف در جرائم مختلف در حوزه های آگاهی، اطلاعات، امنیت اقتصادی، مواد مخدر، معتادین متجاهر و افراد تحت تعقیب دستگیر شدند و بالغ بر ۲۴۵ دستگاه وسیله نقلیه که ۲۰۰ دستگاه آن خودرو و ۴۵ دستگاه آن موتور سیکلت می باشد کشف و ضبط شد.

افزایش ۷ درصدی سرقت در ۸ ماهه سال ۹۹

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به سرقت های انجام گرفته در استان نیز اظهار داشت : در ۸ ماهه سال ۹۹ جمعا ۷ درصد افزایش سرقت در استان مشاهده شده است  که نسبت به مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۱۵ درصد کاهش در سرقت های مهم دیده میشود ولی  روند ما روند افزایشی است.

کاهش ۴۵ درصدی در سرقت های مهم

ایشان تصریح کرد : در حوزه سرقت های مهم حدود ۴۵ درصد کاهش داشته ایم ولی در سرقت های خرد که قالب آنها سرقت وسایل خودرو، سیم و کابل،سرقت های اماکن نیمه ساز  است روند افزایشی دیده شده که امیدواریم با اجرای این طرحها شاهد کنترل و مهار این حوزه نیز باشیم.

رسالت پلیس تامین نظم، امنیت و ایجاد آرامش مردم است

وی در پایان یاد آور شد: رسالت پلیس تامین نظم، امنیت و ایجاد آرامش مردم است و در این راه نیازمند همراهی و همکاری مردم عزیز استانمان هستیم  و از آنها تقاضا داریم در صورت مشاهده مورد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ با ما تماس بگیرند و در حوزه عملکرد پلیس نیز شکایات و انتقادات خود را از طریق سامانه ۱۹۷ با ما در میان بگذارند و مطمئنا همکاران من پیگیری خواهند کرد.

حفظ جان و مال مردم خط قرمز پلیس است

به گزارش فرتاک نیوز، ‌وی در پایان با اشاره به تعامل خوب بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان کرمانشاه گفت:حفظ جان و مال مردم خط قرمز پلیس است و فلسفه وجود ما تامین امنیت و آسایش است و مطمئنا ما سربازان ولایت در نیروی انتظامی با تمام وجود از امنیت مردم دفاع خواهیم کرد و به افراد قانون شکن اجازه نخواهیم داد که اقتدار ما و امنیت مردم را خدشه دار کنند و با قاطعیت با آنها برخورد خواهیم کرد.

خبرنگار:#طیبه دولت آبادی

WhatsApp Image 2020-12-01 at 20.02.26

WhatsApp Image 2020-12-01 at 20.02.32

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۰۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان