//
کدخبر: ۲۸۹۹۵۰ //
استاندار کرمانشاه:

طرح شهید سلیمانی می‌تواند تبدیل به یک الگوی جهانی برای مهار کرونا شود

استاندار کرمانشاه گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در محلات کرمانشاه و منظور تشخیص سریع و قطع زنجیره انتقال کرونا در در حال اجراست و کرمانشاه در این زمینه پیشگام بوده است.

طرح شهید سلیمانی می‌تواند تبدیل به یک الگوی جهانی برای مهار کرونا شود

« هوشنگ بازوند» امروز (11 آذر) در نشست قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، اظهار داشت: این طرح دارای یک ماهیت کاملا جهادی است و باید با یک انسجام، همدلی و همراهی جهادی به بهترین شکل در استان کرمانشاه اجرا شود.

به گزارش فرتاک نیوز، استاندار کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی یک الگو و نماد برای ایران و جهان اسلام است و با اجرای موفق آن، انشااله طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تبدیل به الگوی جهانی برای کنترل بحران کرونا می‌شود.

وی گفت: خوشبختانه این طرح در استان کرمانشاه با همدلی و همراهی تمامی مجموعه‌ها در حال اجراست و قرارگاه های عملیاتی شهرستان‌ها با وجود تمامی مشکلات، کارها را به خوبی پیش می برند.‌

مدیر ارشد استان بر ارائه بسته‌های معیشتی به افراد نیازمند در قالب طرح شهید سلیمانی تاکید کرد و اظهار داشت: کمیته امداد و هلال احمر بسته‌های کمک معیشتی را تهیه کنند و در اختیار تیم های عملیاتی در محلات برای ارایه به افراد نیازمند، قرار دهند.

وی اظهار داشت: سازمان صمت استان ۱۰۰ هزار ماسک رایگان در اختیار تیم های عملیاتی قرار دهد تا به خانواده های کم بضاعت داده شود‌.

 بازوند همچنین عنوان کرد: با رایزنی‌هایی که انجام گرفت، وزارت صمت موافقت کرد برنج با قیمت مناسب در اختیار استان قرار دهد. تلاش می‌کنیم با مشارکت خیرین این برنج خریداری و به شکل رایگان در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۹۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان