//
کدخبر: ۲۸۹۲۲۹ //
‍ مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه:

آموزش‌های اداری در شهرداری تخصصی شده است

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه با بیان نقش آموزش در بالا بردن کیفیت خدمات برنامه ها از برگزاری دوره های آموزشی تخصصی با توجه به نیازهای شهرداری کرمانشاه خبر داد.

آموزش‌های اداری در شهرداری تخصصی شده است

 دکتر کاوه مردافکن اظهار داشت: هیچ سازمانی بدون توجه به نیروی انسانی توانمند و نقش سازنده آن در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت قادر به ادامه کار نیست.

به گزارش فرتاک نیوز، مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه افزود: دوره‌های آموزشی شهرداری در سال گذشته با کیفیت به مراتب بهتر و با بهره‌مندی از اساتید و مدرسین مجرب و باسابقه برگزار شد که خوشبختانه مورد استقبال پرسنل شهرداری نیز قرار گرفت.

مردافکن خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی و برگزاری کلاس ها بر اساس نیازسنجی آموزش، برنامه ریزی آموزشی، اجرای سنجش و اثربخشی  و نیز حرکت از سیر آموزشی های عمومی به سمت تخصصی در دستور کار اداره کل سرمایه انسانی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عوامل تاثیرگذار در دوره‌های آموزشی باعث میزان تسهیل در کارها و وظایف محوله، ایجاد علاقه و رضایت شغلی، در پرسنل رعایت نظم و انضباط کاری، توانایی در استفاده از منابع و تکنولوژی روز، روحیه همکاری و تعامل، ارتقاء سطح  شغلی و افزایش سطح دانش در محیط کار بوده، تاکید کرد: تمام تلاش خود را بکار بسته‌ایم تا با برگزاری کلاس‌های آموزشی علاوه بر ارتقاء کیفیت خدمات برنامه‌ها به صورتی باشد که به صورت تخصصی و بر مبنای نیازمندیهای شغلی برگزار گردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۲۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان