//
کدخبر: ۲۸۹۰۶۷ //

بازدید مدیر کل اوقاف استان کرمانشاه از روند اجرای ساخت و توسعه حرم احمد ابن اسحاق

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از روند ساخت و ساز پروژه حرم حضرت احمد بن اسحاق قمی (ره) در سرپل ذهاب بازدید کرد.

بازدید مدیر کل اوقاف استان کرمانشاه از روند اجرای ساخت و توسعه حرم احمد ابن اسحاق

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در معیت امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با حضور در حرم احمد بن اسحاق (ره)از روند ساخت و ساز این پروژه مذهبی در شهرستان بازدید کرد.

به گزارش فرتاک نیوز، حجت الاسلام صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در حاشیه این بازدید گفت : در سفر به شهرستان سرپل ذهاب به همراه امام جمعه این شهرستان از پروژه ساخت و توسعه حرم احمد بن اسحاق (ره)بازدید و روند اجرایی این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام صالحی افزود :  پروژه ساخت حرم احمد بن اسحاق سرپل ذهاب با همت مسئولین استانی و تلاش و پیگیری های امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در حال اجرا می باشد و پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد.

 وی تصریح کرد : ساختمان حرم احمد بن اسحاق در جریان زلزله سال ۱۳۹۶ به کلی تخریب شد و امروز با تلاش و پیگیری های انجام شده در حال ساخت می باشد که عملیات عمرانی آن تا پایان سال به اتمام خواهد رسید .

صالحی اذعان داشت :  حرم احمد بن اسحاق یک مرکز فرهنگی و پایگاه بزرگ مذهبی در غرب کشور است بعد از افتتاح و بهره برداری از آن در خدمت فرهنگ غنی و ناب شیعه قرار خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۰۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان