//
کدخبر: ۲۵۵۲۴۵ //
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه:

توزیع بسته غذایی و بهداشتی "تبرکات مهدوی" از سوی مراکز افق بقاع متبرکه در بین مردم

همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام زمان (عج)، تعداد ۱۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی تحت عنوان "تبرکات مهدوی" از سوی مراکز افق بقاع متبرکه میان مردم استان کرمانشاه توزیع شد.

توزیع بسته غذایی و بهداشتی "تبرکات مهدوی" از سوی مراکز افق بقاع متبرکه در بین مردم
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت الاسلام و المسلمین محمّد صالحی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه امسال به علت شیوع بیماری کرونا و تعطیل شدن تجمعات در کشور و تعطیلی موقت بقاع متبرکه، برنامه جشن نیمه شعبان در قالب طرح نسیم انتظار از سوی سازمان اوقاف به استان ها ابلاغ شد.

وی افزود: یکی از برنامه های این طرح، راه اندازی ۳۱۳ کاروان جشن و شادی در سراسر کشور است که ۸ کاروان نیز در استان با اجرای برنامه های مولودی خوانی و نورافشانی  به راه افتاد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اهداء بسته های بهداشتی ومعیشتی تحت عنوان تبرکات معنوی را از دیگر برنامه های این طرح دانست و اظهار داشت: همچنین توزیع ۱۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی در برخی شهرستان های استان از محل عواید موقوفات و توسط مراکز افق بقاع متبرکه میان خانوارهای متضرر از بیماری کرونا در سالروز میلاد امام زمان(عج) صورت گرفت.

حجت الاسلام صالحی توزیع نان صلواتی از ۹ نانوایی شهرستان سرپل ذهاب میان مردم را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای اجرای طرح نسیم ظهور دانست.

وی ادامه داد: همچنین بسته های تغذیه ای میان وعده میان کادر درمان بیمارستان های استان که درگیر بیماری کرونا هستند توزیع شده و ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف استان ، ذبخ گوسفند در بقاع متبرکه مجری طرح و توزیع میان نیازمندان را یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در روز نیمه شعبان توسط این اداره کل و مراکز افق بقاع متبرکه از محل عواید موقوفات و بقاع متبرکه اعلام کرد.

حجت الاسلام صالحی در پایان قرائت دعای فرج و سلامتی امام زمان از بلندگوی بقاع متبرکه در شب نیمه شعبان، پخش دعای عهد، دعای توسل، زیارت آل یاسین، مناجات شعبانیه ، دعای هفتم صحیفه سجادیه و... را از بقاع متبرکه از برنامه های ویژه ماه شعبان دانست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۲۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان