//
کدخبر: ۲۸۸۵۶۷ //

معافیت واحدهای صنفی اسدآباد از پرداخت عوارض و مالیات سال ۹۹

رئیس اتاق اصناف اسدآباد گفت: در جلسه ستاد کرونای اسدآباد با درخواست اتاق اصناف شهرستان واحدهای صنفی گروه ۲ و ۳ از دادن عوارض سالیانه شهرداری و مالیات سال ۹۹ معاف شدند.

معافیت واحدهای صنفی اسدآباد از پرداخت عوارض و مالیات سال ۹۹

موسی رضا غفاریان با بیان اینکه این درخواست به تصویب و تایید اعضا رسید، اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها همزمان با سراسر کشور در اسدآباد و تعطیلی گروهای شغلی ۲ و ۳و ۴ در شهرستان، از روز گذشته  از تمامی واحدهای صنفی شهرستان اسدآباد بازدید به عمل آمده که در این بازدیدها خوشبختانه گروهای فوق همگی تعطیل بوده و همکاری لازم را با ستاد کرونای شهرستان دارند.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد دارای ۳۱۰۰ واحد صنفی در قالب ۱۷ اتحادیه است، افزود: در حال حاضر گروه شغلی ۱ در سطح شهرستان فعالیت دارند که از شهروندان در خواست می شود در صورت مراجعه به هر یک از این واحدهای صنفی حتماً برای دریافت خدمات و حفظ سلامت خود و دیگران از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند در غیر این صورت واحدهای صنفی از ارائه خدمات به مشتریان بدون ماسک معذور خواهند بود.

رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران در ادامه با بیان اینکه سه میلیون واحد صنفی در سطح کشور دارای فعالیت بوده که بیماری کرونا به ۸۰ درصد از اصناف آسیب وارد کرد، یادآور شد: در حال حاضر ۸۳۰۰ اتحادیه صنفی با ۱۸۵۰ رسته سغلی در سطح کشور وجود دارد که در زمان شیوع کروناویروس برخی از واحدهای صنفی سطح کشور مانند تالارها و رستوران ها به صورت صددرصدی دچار آسیب و ضرر زیان اقتصادی شدند.

غفاریان همچنین با اشاره به فعالیت بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی در رسته های مختلف در استان همدان یادآور شد: امیدواریم با تمکین مردم و بازاریان در همکاری با اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها شاهد بازگشت وضعیت به شرایط پایدار و عادی در سطح کشور باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۵۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان