//
کدخبر: ۲۸۷۵۳۵ //

‍ فعالیت ۳ سرپناه شبانه بهزیستی در استان کرمانشاه/ پذیرش مددجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه از فعالیت ۳ سرپناه شبانه بهزیستی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت:ساعات کار سرپناه های شبانه بهزیستی از ساعت ۶ غروب تا ۸ و نیم صبح است.

‍ فعالیت ۳ سرپناه شبانه بهزیستی در استان کرمانشاه/ پذیرش مددجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

دکتر فرحناز محمدی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت سرپناه های شبانه بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: پذیرش افراد بی خانمان و دارای اعتیاد در این مراکز با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می شود.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی ادامه داد: در استان کرمانشاه ۳ گرمخانه در حال فعالیت هستند که در شهر کرمانشاه  کنگاور و اسلام اباد غرب قرار دارند و  از تاریخ یکم آذر ماه نیز  گرمخانه دیگری در شهر کرمانشاه آغاز به کار می کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین به ظرفیت این گرمخانه ها اشاره کرد و گفت: ظرفیت هر مرکز ۳۰ تخت است و در صورت تقاضا می‌تواند تعداد تخت ها افزایش پیدا کند.

این مسئول به فعالیت گرمخانه بانوان در کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: سرپناه زنانه به علت تغییر مکان با توجه به استیجاری بودن ملک آن اکنون غیر فعال است اما به زودی فعال خواهد شد.

محمدی افزود: ساعات کار سرپناه های شبانه بهزیستی از ساعت ۶ غروب تا ۸ و نیم صبح است که یک وعده غذای گرم و صبحانه استحمام  وسایل بهداشتی و لباس گرم در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه بیان داشت: مددجویان سرپناه‌های شبانه از لحاظ بیماری غربالگری می شوند و در صورت  نیاز به مراکز درمانی تخصصی ارجاع داده خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۵۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان