//
کدخبر: ۲۸۵۹۶۳ //

افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر

استاندار تهران از افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر خبر داد و گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز مسکن مهر پرند تکمیل می‌شود.

افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران صبح امروز در جلسه کارگروه امور زیربنایی با اشاره به لزوم تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر در شهرهای جدید اظهار کرد: اقدامات مربوط به مساکن مهر تا پایان سال باید به اتمام برسد، از این رو تکمیل زیرساخت‌ها توسط شرکت‌های خدمات رسان باید به موقع انجام شود.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی با بیان اینکه ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: تصفیه‌خانه پردیس نیاز به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که ۳۵ درصد اعتبار باید توسط شهرهای جدید تأمین و از آن جا که در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد برای شروع کار باید مقداری از مبلغ پرداخت شود.

استاندار تهران با اشاره به مشکلات مسکن مهر پرند در زمینه آب، برق و گاز تصریح کرد: ۹۰ درصد شبکه فاضلاب پرند تکمیل شده همچنین مدول دوم تصفیه‌خانه پرند تا خرداد ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود، در مورد خط انتقال آب نیز مقرر بود تا پایان امسال خط انتقال الغدیر ۲ به اتمام برسد که به سبب بروز مشکل در حوزه تأمین ورق فولادی قدری کار با تأخیر پیش رفته و تا خرداد ۱۴۰۰ تکمیل خواهد شد البته در این مدت آب مورد نیاز مردم تأمین می‌شود.

محسنی بند پی عنوان کرد: در حوزه برق نیز ۱۱.۹ میلیارد تومان طبق تفاهم توسط شرکت عمران پرند باید به شرکت برق پرداخت شود که ۴ میلیارد آن پرداخت شده و مقرر شد تا باقی مانده مبلغ نیز هفته آینده واریز و شرکت برق نسبت به تکمیل شبکه و نصب کنتور در این واحدها اقدام کند، ضمن اینکه در مورد تأمین گاز نیز اقدامات لازم پیگیری می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان