//
کدخبر: ۲۸۵۵۰۳ //

ایجاد آزادراه در شمال سمنان شهر را محدود می کند

شهردار سمنان گفت: ایجاد آزاد راه حرم تا حرم در شمال شهر سمنان با توجه خط حریم شهری و مرز سیاسی که دارد گسترش شهرسازی را محدود می کند .

ایجاد آزادراه در شمال سمنان شهر را محدود می کند

سید محمد ناظم رضوی شامگاه شنبه در سیصد و سومین نشست رسمی شورای اسلامی شهر سمنان که با حضور معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان برگزار شد بیان کرد: سمنان بعلت مرز منطبق حریم و سیاسی خود در غرب و شمال شهر زمین های اندکی برای گسترش دارد و به همین علت ایجاد آزاد راه در شمال شهر گسترش شهرسازی را با مشکلاتی مواجه می کند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی افزود: با توجه به پیشنهاد و تاکید بر طرح ایجاد آزاد راه از سوی راهداری کشور باید مشکلات اجرای آن به مشاوران این طرح  انتقال داده شود تا در آینده به توسعه شهری آسیب نرساند.

شهردار سمنان بیان داشت: علاوه بر محدود شدن شهر سمنان در صورت اجرای این طرح هزینه های ایجاد آزادراه در شمال سمنان به مراتب سخت تر و بسیار با هزینه بالایی باید انجام شود در صورتی که ایجاد آن در جنوب سمنان با هزینه کمتری انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: ایجاد آزاد راه در جنوب سمنان نه تنها گسترش شهر سمنان را در شمال محدود نمی کند بلکه می تواند ظرفیت های جدید و پویایی بیشتر را در جنوب شهر ایجاد کند که البته اجرای آن باید با نظر کارشناسان این حوزه انجام شود.

ناظم رضوی اظهار داشت: زمین های بزرگ کشاورزی و همچنین راه آهن در جنوب سمنان نشان می دهد که ظرفیت در جنوب سمنان وجود دارد و می توان برای ایجاد آزاد راه در  این منطقه مطالعات کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۵۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان