//
کدخبر: ۲۸۵۳۲۷ //

تیم ایران نائب قهرمان سومین دوره مسابقات بین‌المللی فتح پرچم دانشگاه رازی شد / حضور ۶۱۲ تیم سایبری از سراسر جهان

سومین دوره مسابقات بین‌المللی فتح پرچم دانشگاه رازی با شرکت ۳۵۰ تیم از سراسر دنیا با اعلام تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

تیم ایران نائب قهرمان سومین دوره مسابقات بین‌المللی فتح پرچم دانشگاه رازی شد / حضور ۶۱۲ تیم سایبری از سراسر جهان

دکتر حامد منکرسی مدیر مرکز آپا دانشگاه رازی در این خصوص اظهار داشت: در این رویداد بزرگ سایبری ۶۱۲ تیم شرکت کردند که از این تعداد ۱۰۳ تیم ایرانی و مابقی از کشورهای مختلف دنیا بودند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی افزود: برای تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات ۵۷ چالش در ۱۰ بخش طراحی کردیم که چالش‌های طراحی شده شامل بخش‌های امنیت اندروید، پنهان کاری، جاسوسی محترمانه، تسخیر، رمزنگاری، جرم‌شناسی، امنیت سیستم‌های کنترل صنعتی، امنیت شبکه، مهندسی معکوس و امنیت وب بودند.

دکتر منکرسی با بیان اینکه تا لحظاتی پیش از اتمام مسابقات امکان ثبت‌نام و شرکت در این رویداد فراهم بود، افزود: پس از پایان دو روز رقابت تیم‌های شرکت کننده، اختتامیه مسابقات همزمان با گرامیداشت روز پدافند غیر عامل به شکل آنلاین برگزار شد و تیم‌های برتر معرفی شدند.

وی برنده این رقابت‌ها را تیمی از کشور نروژ معرفی کرد و گفت: همچنین یک تیم از ایران نایب قهرمان شد و تیم‌هایی از نروژ و لهستان در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند. در بین ۱۰۳ تیم ایرانی شرکت کننده هم تیم IrNoobs با داشتن بیشترین امتیاز به مقام اول رسید و تیم‌های TMU و NaRazi در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

دکتر منکرسی سطح برگزاری سومین دوره مسابقات بین‌المللی فتح پرچم دانشگاه رازی را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: این سومین دوره مسابقات فتح پرچم دانشگاه رازی است که امسال برای اولین بار به شکل بین المللی برگزار شد، در مراسم اختتامیه این مسابقات تیم‌های برگزیده نظرات و پیشنهادات خود را به ما ارائه نمودند و از سطح کیفی مسابقات نیز ابراز رضایت نمودند. همچنین در این مراسم عنوان شد که پلتفرم بومی این مسابقات که در مرکز آپا دانشگاه رازی تولید شده، به زودی بصورت عمومی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

photo_2020-10-31_13-37-26

photo_2020-10-31_13-37-26 (2)

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۳۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان