//
کدخبر: ۲۸۴۶۴۱ //

رد رشوه ۴۰۰ میلیون ریالی توسط ماموران پلس فتا کرمانشاه

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: 4 تن از ماموران پاکدست پلیس فتا "کرمانشاه" پیشنهاد رشوه 400 میلیون ریالی یک کلاهبردار اینترنتی را رد کردند.

رد رشوه 400 میلیون ریالی توسط ماموران پلس فتا کرمانشاه

سرهنگ "حمیدرضا نورایی" اظهار داشت: پس از حضور یکی از شهروندان "کرمانشاهی" در پلیس فتا و عنوان این مطلب که مبلغ 316 میلیون و 890 هزار ریال به حسابش واریز و سپس برداشت شده است، ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یک کلاهبردار اینترنتی با کپی برداری از کارت های بانکی شهروندان، مبالغ برداشتی را به داخل یکی از کارت ها واریز و سپس از طریق جایگاه های سی ان جی برداشت می کرده است.

به گزارش فرتاک نیوز،سرهنگ نورایی افزود: در این میان تیم رسیدگی کننده به پرونده که شامل؛ سرگرد مهدی پیران تبار، سروان محسن شهسواری، ستوانیکم یاسرییلاقیان و ستوانیکم مجتبی عازمی بودند با کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و در حالی که قصد دستگیری وی را داشتند با پیشنهاد 400 میلیون ریالی مواجه شدند.

رئیس بازرسی انتظامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: همکاران پاکدست ما در پلیس فتا ضمن خودداری از دریافت رشوه به وظیفه قانونی خود عمل و ضمن دستگیری کلاهبردار نسبت به تشکیل و صورتجلسه موضوع اقدام کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۶۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان