//
کدخبر: ۲۸۲۸۴۶ //
معاون استاندار کرمانشاه:

حمایت از کودکان بی سرپرست رضایت خدا و تقویت روحیه را به دنبال دارد/ امیدواریم مجموعه کارمندی استان در اجرای طرح حمایت از کودکان یتیم مشارکت خوبی داشته باشند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: هر کارمندی که در اجرای طرح"هر کارمند حامی یک فرزند معنوی" مشارکت داشته باشد و به هر میزانی که خودش تعیین کند طبق فرم تعیین شده از حقوق وی کسر خواهد شد و این مبلغ قرار نیست که خیلی زیاد باشد و از 20 هزار تومان در هر ماه می تواند، شروع شود.

حمایت از کودکان بی سرپرست رضایت خدا و تقویت روحیه را به دنبال دارد/ امیدواریم مجموعه کارمندی استان در اجرای طرح حمایت از کودکان یتیم مشارکت خوبی داشته باشند

 "افشین کریمی" در جلسه بررسی و برنامه ریزی جهت اجرای طرح "هرکارمند حامی یک فرزند معنوی" اظهار داشت: موضوع حمایت از کودکان یتیم یک کار خداپسندانه و انسان دوستانه است که قطعاً مشارکت این طرح، رضایت خدا و تقویت روحیه را به دنبال دارد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی ادامه داد: هر کارمندی با توجه به توان مالی خود می تواند در این طرح مشارکت داشته باشد و برای اجرای بهتر طرح از تمامی دستگاه های اجرایی استان خواهیم خواست که مسئولیت پیگیری آن را به یکی از کارمندان خود واگذار کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تصریح کرد: هر کارمندی که در اجرای طرح مشارکت داشته باشد و به هر میزانی که تعیین کند طبق فرم تعیین شده از حقوق کارمند کسر خواهد شد و این مبلغ قرار نیست که خیلی زیاد باشد و از 20 هزار تومان در هر ماه شروع می شود.

وی بیان داشت: به مشکلات کارمندان در امور معشیتی کاملاً واقف هستیم و این مبلغ، رقم خیلی بالایی نیست که بخواهد در مخارج زندگی تاثیرگذار باشد و بطور طبیعی هر خانواری در طول ماه کمک هایی به افراد نیازمند در جامعه دارد اما از سوی دیگر کل کمک های مجموعه کارمندی در استان حتی با مبلغ خیلی کم هم می تواند در حل مشکلات بسیاری از کودکان بی سرپرست و یتیم تاثیرگذار باشد.

کریمی از حاضرین در جلسه خواست که این طرح ابتدا توسط مدیران کل، معاونین و روسای شهرستان ها شروع شود و در ادامه با رضایت خود کارمندان این طرح گسترش پیدا کند.

وی با بیان اینکه این طرح یک کار اداری و دستوری نیست، گفت: ما این کار را یک کار خداپسندانه و انسان دوستانه می دانیم و این کار هم در استانداری، توسط استاندار، معاونین و مدیران ستادی استانداری شروع خواهد شد و همه با نیت خیر و اینکه دارای برکت باشد در اجرای آن مشارکت خواهیم کرد.

وی در پایان سخنان خود گفت: این کار به نوعی رضایت خدا و تقویت وجدان و روحیه را به دنبال دارد که امیدواریم همه اعضای اداری و مجموعه کارمندی استان به اجرای این طرح لبیک مناسبی داشته باشند و بتوانیم گام موثری در راستای ایجاد زندگی بهتر برای کودکان بی سرپرست و یتیم جامعه برداریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان