//
کدخبر: ۲۸۲۲۱۳ //
در آستانیه اربعین حسینی(ع) انجام گرفت؛

توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های زندانیان

صبح امروز (چهارشنبه ۱۶ مهرماه) و در آستانه اربعین حسینی علیه السلام طی مراسمی تعدادی بسته معیشتی در قالب طرح شمیم حسینی میان خانواده مددجویان و زندانیان کرمانشاه توزیع شد.


توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های زندانیان

 این مراسم با حضور مدیرکل امور زندان های استان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک کرمانشاه، اعضای مرکز افق آستان مقدس امام زاده سیده فاطمه (س)  مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه در محل سالن ورزشی زندان مرکزی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ حجت الاسلام جاسمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه هدف از این امر خداپسندانه را کمک رسانی به خانواده مددجویان دانست که در جریان شیوع بیماری کرونا جزء اقشار آسیب دیده از این بیماری بودند.

وی افزود: اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه که در ایام اربعین همواره خادم زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام بوده و با برپایی موکب ها خدمات رسانی کرده است و حال که امسال این توفیق بعلت شیوع بیماری جدید الظهور از ما سلب شد، در آستانه اربعین ۳۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد ریال تهیه و میان اقشار آسیب دیده از این بیماری توزیع کردیم که امروز توفیق حاصل شدکه  تعدادی از آن بسته ها را به خانواده زندانیان تقدیم کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۲۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان