//
کدخبر: ۱۹۲۰۶۰ //

دوره عالی تربیت خبرنگار خانواده در گیلان برگزار می‌شود

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان گیلان از برگزاری دوره عالی تربیت خبرنگار خانواده در این استان با حضور 50 نفر از بانوان خبرنگار برگزار می‌شود.

دوره عالی تربیت خبرنگار خانواده در گیلان برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی پارسا با بیان اینکه دوره‌های تخصصی و پیشرفته در سازمان بسیج رسانه گیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: تربیت خبرنگار خانواده در دستور کار است تا بتوانیم حوزه اجتماعی رسانه‌های استان را بیش از بیش کیفی و تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه دوره عالی تربیت خبرنگار خانواده در گیلان برگزار می‌شود، افزود: این دوره با حضور ۵۰ نفر از بانوان خبرنگار و با تدریس استاد فرشته شیداصفت از مدرسان حوزه رسانه و پژوهشگر امور بانوان و خانواده در هفته نخست تیرماه و در رشت برگزار می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به روش‌های ثبت‌نام در این دوره آموزشی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره عالی می‌توانند تا ۳۱ خردادماه به دفتر این سازمان در رشت و یا کانون‌های ۱۸ گانه بسیج رسانه شهرستان‌های گیلان مراجعه و ثبت‌نام کنند.

پارسا با بیان اینکه، آسیب‌های اجتماعی بانوان، گزارش‌نویسی اجتماعی، حقوق زنان و نحوه انتشار اخبار خانواده از سرفصل‌های ارائه‌شده در دوره عالی تربیت خبرنگار خانواده است، تصریح کرد: به شرکت‌کنندگان در دوره مذکور گواهینامه معتبر پایان دوره از سوی سازمان بسیج رسانه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تأکید بر هم‌افزایی خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان باهدف ارتقای کیفی و محتوایی رسانه‌های مجازی و مکتوب خاطرنشان کرد: انجمن بانوان روزنامه‌نگار و خبرنگار گیلانی باهدف توسعه و تعالی فعالیت این قشر فرهیخته در حوزه رسانه تشکیل‌شده است.

پارسا با بیان اینکه برای روز خبرنگار نیز برنامه‌های متنوعی برنامه‌ریزی کرده‌ایم، گفت: پیشنهاد‌هایی برای برگزاری باشکوه مراسم روز خبرنگار داریم که به ستاد استانی ارائه می‌دهیم تا جایگاه خبرنگاران بیش‌ازپیش موردتوجه مسؤولین اجرایی باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان