//
کدخبر: ۲۸۲۱۷۹ //

برگزاری آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی وحدت اسلام آباد غرب/۴۰ درصد شبکه های آب روستایی استان کرمانشاه فرسوده است

مراسم بهره برداری از پروژه مجتمع آبرسانی وحدت شهرستان اسلام آبادغرب باحضور سید یعقوب محمدمرادی مشاو وزیر نیرو در امورایثارگران, دکتر بخشی پور نماینده مردم شریف اسلام آباد و دالاهو ، دکتر کاکاوند مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه، حیدری فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین استانی و محلی در روستای وحدت برگزار شد.

برگزاری آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی وحدت اسلام آباد غرب/۴۰ درصد شبکه های آب روستایی استان کرمانشاه فرسوده است

 دکتر علیرضا کاکاوند مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: ۴۰درصد شبکه های آب روستایی استان کرمانشاه فرسوده است ولی با این حال وضع آبرسانی روستایی در استان کرمانشاه از میانگین کشوری مطلوبتر است.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود:هر قولی داده ایم تا پایان همین دولت محقق می شود.

 در ادامه این مراسم جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب نیز گفت : مجتمع علی آباد تراب با وجود تعدد روستاهایی که در مسیر تحت پوشش دارد از مطالبات اساسی شهرستان اسلام آبادغرب است.

وی افزود: فرسودگی شبکه ها و تاسیسات آب شهرستان مشکلات خاصی به دنبال دارد که انتظار می رود جهت جلوگیری از آن به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

سید یعقوب محمد مرادی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران نیز در این مراسم اظهار کرد:

۴۰ روستا در استان‌های مرزی که میزبان زائرین ابا عبدالله الحسین بوده اند به مناسبت اربعین آبرسانی شده اند.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: آبرسانی روستاهای استان کرمانشاه با حمایت و تاکیدات وزیر محترم نیرو شتاب خواهد گرفت.

محمد مرادی خاطر نشان کرد: بیش از ۹۶ درصد جمعیت کشور تحت پوشش خدمات آبرسانی هستند و روستای بالای ده خانوار نیز همگی از نعمت برق برخوردارند و امیدواریم همه حوزه ها با همین شتاب به توسعه متوازن ادامه دهند.

مشاور وزیر نیرو ضمن تشکر از مدیر عامل و پرسنل آبفای استان کرمانشاه بابت پروژه  مجتمع آبرسانی وحدت که امروز به بهره برداری رسید افزود: صنعت آب و فاضلاب و برق استان کرمانشاه طی این سالها درمرز خسروی سنگ تمام گذاشته اند و مشکلی برای میزبانی وجود ندارد.

photo_2020-10-07_12-54-55

photo_2020-10-07_12-54-51

photo_2020-10-07_11-51-47

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۱۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان