//
کدخبر: ۲۸۱۵۶۶ //

ایستگاه مترو تربیت مدرس تهران بهمن ماه افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت قطار شهری تهران و حومه اعلام کرد: ایستگاه تربیت مدرس در خط ۶ مترو تهران بهمن ماه افتتاح خواهد شد.

ایستگاه مترو تربیت مدرس تهران بهمن ماه افتتاح می‌شود

شرکت قطار شهری تهران و حومه، جلسه بررسی آخرین وضعیت ایستگاه تقاطعی دانشگاه تربیت مدرس با حضور علی امام مدیرعامل شرکت مترو و جمعی از مدیران طرح برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ مدیرعامل قطار شهری تهران و حومه در این باره گفت:‌ ایستگاه تربیت مدرس یک ایستگاه تقاطعی بین خطوط ۶ و ۷ مترو تهران است که پیش از این در خط ۷ به بهره‌برداری رسیده و بخش تقاطعی آن در خط ۶ در حال تکمیل است.

علی امام افزود:‌ با توجه به اینکه بهره‌برداری از بخش شمالی خط ۶ از ایستگاه تربیت مدرس آغاز خواهد شد و افتتاح این ایستگاه بسیار ضروری به نظر می‌رسد که با بهره‌برداری از بخش تقاطعی ایستگاه  تربیت مدرس در خط ۶ مرز اتصال این خط به شبکه متروی تهران ایجاد می‌شود در نتیجه این ایستگاه نقش اساسی در جذب مسافر برای خط ۶ دارد.

به گفته وی، بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بهره‌برداری از ایستگاه تربیت مدرس در خط ۶ مترو، زمستان امسال انجام خواهد شد و با افتتاح این ایستگاه، ظرفیت مسافرگیری ایستگاه تربیت مدرس دو برابر می‌شود.

امام خاطرنشان کرد: این ایستگاه در مجاورت دانشگاه تربیت مدرس و در تقاطع محدوده کوی نصر با بزرگراه شهیدچمران قرار داردکه در ادامه خط ۶ تا بلوار پیامبر(ص) ادامه پیدا می کند.

خط شش مترو ۳۲ کیلومتر طول و ۳۱ ایستگاه دارد. این خط از حرم شاه عبدالعظیم آغاز و پس از طی یک مسیر جنوب به شمال در ایستگاه میدان شهدا با خط چهار، در امام حسین با خط دو، در ایستگاه شهدای هفت تیر با خط یک و در ایستگاه میدان ولیعصر با خط سه، تقاطع خواهد داشت و سپس به شمال غربی تهران منتهی می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان