//
کدخبر: ۲۸۱۵۰۰ //
دادستان کرمانشاه:

شهدا خط قرمز دستگاه قضایی هستند

هرکسی در هر جایگاه و مقامی که باشد، اگر بخواهد به شهدا و خانواده های شهدا توهین کند، با او برخوردی جدی خواهیم داشت.

شهدا خط قرمز دستگاه قضایی هستند

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، بااشاره به ماجرای انتشار ویدئویی در فضای مجازی که در آن یکی از اعضای شورای شهر کرمانشاه برخوردی نامناسب و توهین آمیز با همسر یکی از شهدا داشت، اظهار کرد: پس از آگاهی از این حادثه تاسف بار، بلافاصله از منظر حقوق عامه و به عنوان مدعی العموم مردم کرمانشاه حکم جلب این عضو شورای شهر را صادر کردم.

وی تصریح کرد: این فرد روز ( ۹ مهر) بازداشت گروید و پس از اینکه تذکرات لازم را به او دادیم، (پنج شنبه ۱۰ مهر ماه) آزاد شد.

به گزارش فرتاک نیوز،دادستان کرمانشاه در ادامه با تاکید براینکه شهدا و خانواده های آنها خط قرمز دستگاه قضایی هستند، اعلام کرد: هرکسی در هر جایگاه و مقامی که باشد، اگر بخواهد به شهدا و خانواده های شهدا توهین کند، با او برخوردی جدی خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: آرامش کنونی که در جامعه داریم را مدیون خون شهدا و فداکاری خانواده هایشان هستیم، لذا با هرگونه توهین به آنها باشدت و عبرت آموز برخورد خواهیم کرد.

کرمی با بیان اینکه تکریم شهدا و خانواده ایشان یک وظیفه ای همگانی است، گفت: باید تلاش کنیم که همواره احترام خانواده های شهدا را نگاه داریم و در این راستا دستگاه قضایی استان حامی این خانواده های بزرگوار خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان