//
کدخبر: ۲۸۱۰۲۴ //

آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر فردا در محورهای شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از فردا در محورهای شمال آغاز می‌شود.

 آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر فردا در محورهای شمال

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای شمال، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش پراکنده و لغزندگی محور هراز و مه‌گرفتگی و کاهش دید در ارتفاعات محور کندوان هستیم.

وی افزود: از لحاظ تردد نیز آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم و روان گزارش شده است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ رئیس پلیس راه مازندران  با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از فردا در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد انواع کامیون، کامیونت، تریلر به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۰ و جمعه ۱۱ مهرماه امسال از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۱ مهرماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ همان روز، از آب‌اسک به رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، بیان کرد: تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۲۰ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

 وی در پایان گفت: تاکید ما به همه رانندگان رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۰۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان