//
کدخبر: ۱۹۹۰۲۲ //

اعمال محدودهای ترافیکی به دلیل کنکور در محورهای قائم‌شهر و فرح‌آباد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: فردا با توجه به برگزاری کنکور برخی از مسیرها از جمله قائم‌شهر و جاده فرح‌آباد ترافیک خواهیم داشت که لازم است رانندگان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

اعمال محدودهای ترافیکی به دلیل کنکور در محورهای قائم‌شهر و فرح‌آباد
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا قدمی، امروز با اشاره به اینکه در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است، اظهار کرد: فردا با توجه به برگزاری کنکور برخی از مسیرها از جمله قائم‌شهر و جاده فرح‌آباد ترافیک خواهیم داشت که لازم است رانندگان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به برگزاری جشنواره گلاب‌گیری و گیاهان دارویی در منطقه دودانگه ساری، اضافه کرد: باتوجه به حضور مردم در این منطقه ترافیک خواهیم داشت که باتوجه به مسیر کوهستانی و پرپیچ و خم رعایت مقررات ضروری است.

قدمی بیان کرد: همچنین معمولا در تابستان با توجه به مسافرانی که وارد استان می‌شوند به‌ویژه در پایان هفته ورودی‌ها در روزهای چهارشنبه و ایام تعطیلات افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران گفت: تردد تمامی تریلی از محور هراز و  تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت‌‌ها کماکان از محور کندوان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها تا ساعت 24 روز جمعه از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول یادآور شد: بحث اعمال محدودیت مقطعی یک‌طرفه در محور کیاسر نیز معمولا روزهای جمعه به‌ویژه در این ایام با توجه به افزایش حجم تردد بومیان و همچنین مسافران در دستور کار قرار دارد که با توجه به برگزاری جشنواره گلاب‌گیری بر حجم خودروها افزوده خواهد شد.

قدمی در پایان خاطرنشان کرد: افراد در زمان رانندگی از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز و همچنین سرعت غیرمجاز و در زمان بروز ترافیک نیز از انحراف به شانه خاکی جاده پرهیز کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۰۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان