//
کدخبر: ۲۸۰۲۰۵ //

افتتاح ششمین استودیو تولید محتوای آموزشی در کرمانشاه

ششمین استودیوی تولید محتوای الکترونیک آموزشی در دبیرستان دخترانه فرزانگان امروز دوم مهر ماه ۹۹ توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افتتاح شد.

افتتاح ششمین استودیو تولید محتوای آموزشی در کرمانشاه

 دکتر مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این استودیو و ششمین استودیوی تولید محتوای الکترونیک آموزشی است که در راستای ضبط برنامه های آموزشی و ارتباط آنلاین معلم و دانش آموز در فضای مجازی و فضای اجتماعی را اندازی شده است.

به گزارش فرتاک نیوز،  وی در ادامه افزود : در راستای هفته دفاع مقدس و با شعار تولید ملی، آمادگی دفاعی و خود باوری اصل خود اتکایی و تولید محتوا در حوزه آموزش و پرورش ادامه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: در اسفند ماه سال ۹۸ با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاسها به صورت مجازی اولین استودیو تولید محتوای آموزشی در مدرسه هوشمند شهید رضایی راه اندازی شد و پس از آن نیز پنج استودیو دیگر افتتاح گردید و امروز نیز شاهد افتتاح ششمین استودیو با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در استان هستیم.

یزدان پناه تصریح کرد: هر چند پیش از این نیز  در مدارس تولید محتوای الکترونیک را داشتیم ولی به صورت بین المللی نبود اما امروز با راه اندازی این ۶ استودیو قابلیت دسترسی افراد همراه با عدالت آموزشی را در دورترین نقاط کشور شاهد خواهیم بود.

این مقام مسئول یادآور شد: در راستای تولید محتوای آموزشی میتوان گفت استان کرمانشاه از پیشروترین استانهای کشور در این زمینه بوده و آمادگی راه اندازی استودیو تولید محتوا آموزشی را در هر مدرسه ای که اعلام آمادگی کند داریم و در صددیم در تمامی مدارس استان به تولید محتوای آموزشی بپردازیم.

photo_2020-09-23_12-36-52

 ایشان در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا  و فضای موجود حاکم بر جامعه گفت: هیچ اجباری برای شرکت در کلاسها نداریم و مبنای ما حضور است نه اجبار، و بر این اساس پیگیر شرایط دانش آموزان چه در فضای مجازی چه به صورت حضوری هستیم و با در نظر گرفتن سلامت آنها شرایط حضور حتی یک نفر هم در کلاسها هم مهیا می باشد.

 

خبرنگار:#طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۲۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان