//
کدخبر: ۲۸۰۰۹۴ //
در راستای طرح شمیم حسینی انجام گرفت؛

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: از امروز (اول مهرماه) توزیع ۴ هزار بسته معیشتی ویژه طرح شمیم حسینی در استان آغاز شد.


توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمانشاه

حجت الاسلام و المسلمین محمّد صالحی در مراسم توزیع سبدهای معیشتی ویژه طرح شمیم حسینی که صبح امروز (یک مهر)  در مسجد محمد رسول الله (ص) شهرک حافظیه برگزار شد گفت: اداره کل اوقاف استان کرمانشاه از محل عواید موقوفات مرتبط  در راستای اجرای  طرح شمیم حسینی اقدامات خوبی انجام داده است.

photo_2020-09-22_19-19-41

وی افزود: طبخ ۱۰ هزار پرس غذا، توزیع ۳۵۰۰ بسته بهداشتی میان هیئات مذهبی و اکنون نیز توزیع ۴ هزار سبد غذایی میان خانواده های متضرر از کرونا  از جمله این اقدامات است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ مدیر کل اوقاف استان با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس کتابی است که ناگفته های بسیار دارد و روز گذشته مقام معظم رهبری به بازخوانی این حرکت عظیم پرداختند.

وی افزود: دفاع مقدس برای همیشه ماندگار شد چون یک جنگ نابرابر و یک دفاع مطلق بود که ما در آن به جهان یورش بردیم ومردم ما در خط مقدم با استکبار جنگیدند و امروز نیز در جنگ بسر می بریم؛ یک جنگ اقتصادی که با افراد سنگ دلی همچون ابوسفیان، ابولهب و ابوجهل طرف هستیم اما این آرزو را همچون سال های دفاع مقدس به گور خواهند برد که ما را شکست دهند.

حجت الاسلام صالحی اظهار داشت: امروز همه داریم ازمملکت دفاع می کنیم؛ یک نفر با تولید، یک نفر با اشتغال و امثال آن و این همان تاکتیکی است که حضرت آقا فرمودند و اگر می بینید این کمک های معیشتی صورت می گیرد برای این است که همه چیزمان را وسط گذاشته ایم تا دشمن را شکست دهیم و  در این شرایط به همدیگر کمک کنیم و الا مردم ما مردم محتاجی نیستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۰۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان