//
کدخبر: ۲۷۹۸۰۱ //
در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاری صورت گرفت؛

بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از شرکت تولیدی ایثار

در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاری و رفع مشکلات قضائی این حوزه، رئیس کل دادگستری کرمانشاه در قالب هیأتی از معاونین خود از شر‌کت تولیدی ایثار؛ تولید کننده قطعات بتنی پیش ساخته با 250 نفر کارمند بازدید بعمل آورد و از نزدیک مستمع مسائل و مشکلات آنها شد.

 بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از شرکت تولیدی ایثار

دکتر پرویز توسلی زاده با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های مدون قوه قضائیه بررسی مسائل و مشکلات کارآفرینان و تولید کنندگان و کمک به رفع آنهاست یادآور شد: عمل به شعار سال یعنی جهش اقتصادی میسر نمی شود مگر با حمایت از کارآفرینان، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران مشروع و رفع مشکلات آنها به همین منظور دستگاه قضائی وظیفه خود می داند به رفع مشکلات قضائی آنها کمک کند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی افزود: خوشبختانه اراده های خوبی در این مجموعه تولیدی وجود دارد که نیازمند حمایت است. همین اراده هاست که با وجود تحریم ها و مضایق ناشی از آن توانسته است چرخ های تولید را همچنان در حال حرکت نگهدارند و ارتقا بخشند.

رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر حمایت دادگستری از تولیدکنندگان و کارآفرینان خاطرنشان ساخت: به قضات تاکید کرده ایم که در صدور آراء قضائی خود به گونه ای عمل کنند که هیچ واحد تولیدی متوقف نشود چرا که از نیازهای اساسی کشور توجه به بخش تولید و سرمایه گذاری است.

در ادامه رئیس کل دادگستری استان و هیات همراه از بخش های مختلف شرکت تولیدی ایثار بازدید بعمل آوردند و مشکلات موجود را مشاهده و مورد بررسی قرار دادند.

photo_2020-09-20_15-04-10

photo_2020-09-20_15-04-11

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۸۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان