//
کدخبر: ۲۷۴۱۰۵ //
رئیس کل دادگستری استان در جمع روسای حوزه های قضایی تابعه:

قلم قاضی می تواند حاوی امید و یا ناامیدی باشد

رئیس کل دادگستری استان در جمع روسای حوزه های قضایی تابعه گفت: تمام توان خود را برای جرائم مهمه بکار گیرید و مجرمین این جرائم را با شدت مجازات کنید تا این جرائم در استان ریشه کن شود.

 قلم قاضی می تواند حاوی امید و یا ناامیدی باشد

دکتر پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در جمع روسای دادگستری حوزه های تابعه که به منظور اجرایی نمودن دستورالعمل شوراهای حل اختلاف در راستای صلح و سازش برگزار شد تاکید کرد تمام توان خود را برای جرائم مهمه بکار گیرید و مجرمین این جرائم را با شدت مجازات کنید تا این جرائم در استان ریشه کن شود.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی یادآور شد: قلم شما می تواند حاوی امید یا یأس باشد و همه ما وظیفه داریم زندگی را برای مردم آسان کنیم.

دکتر توسلی زاده با تاکید مکرر بر ایجاد مصالحه در پرونده ها خاطرنشان ساخت : با استفاده از همه ظرفیت های موجود خاصه بهره گیری از وجود متنفذین و معتمدین استان پرونده ها را به سمت صلح و سازش سوق دهید و تا جایی که ممکن است از صدور کیفرخواست خودداری کنید.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه یادآور شد از ظرفیت شوراهای حل اختلاف و با ارجاع پرونده های قضایی مربوطه که فرم آنها نیز طراحی شده است سعی کنید کدورت ها و اختلافات بین مردم را با مصالحه به دوستی تبدیل کنید و با مدیریت اختلاف از ایجاد اختلافات بزرگتر جلوگیری کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۱۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان